printlogo


توسعه بانکداری دیجیتال راهبرد بانکداری خرد بانک سیناست


سرپرست بانک سینا گفت: توسعه بانکداری دیجیتال راهبرد بانکداری خرد بانک سیناست.به گزارش اقتصادسرآمد،  علی ابدالی، در بازدید از تعدادی از واحدهای ستادی این بانک، بر اهتمام حداکثری همکاران بر توسعه بانکداری دیجیتال که از ارکان اصلی طرح راهبردی این بانک است، تأکید کرد و گفت: استفاده از هوش مصنوعی برای تحلیل رفتار و نیازهای مشتریان و مدیریت جریان نقدینگی به‌ویژه در بانکداری خرد در دستور کار بانک سینا قرار دارد.
وی در بازدید از معاونت برنامه‌ریزی و توسعه کسب‌وکار بانک سینا، به ضرورت توجه به تغییرات بازار و نیازهای جدید مشتریان اشاره کرد و گفت: با هدف‌گذاری و برنامه‌ریزی‌های منسجم از طریق معرفی محصولات متمایز و رقابتی، می‌توان به افزایش سهم بازار بانک کمک کرد.
سرپرست بانک سینا در بازدید از ادارات معاونت سرمایه‌ انسانی، ضمن دیدار و گفت‌وگو با کارکنان این معاونت، بر لزوم توجه به موضوعات آموزش و توسعه مهارت‌های پرسنل، امور رفاهی و سلامت همکاران و... تأکید کرد.
وی همچنین در بازدید از مدیریت امور بازرسی، کنترل عملکردها به ویژه در شعب بانک، ریشه‌یابی مشکلات، تحلیل شکایات احتمالی مشتریان و ارائه راهکارهای لازم را از جمله وظایف بازرسان دانست و تصریح کرد: هدف از بازرسی کلیه واحدهای ستادی و صف در بانک، اعمال کنترل‌های لازم در جهت بهبود و ارتقای شاخص‌ها است که خوشبختانه در شاخص‌های سلامت اداری، بانک سینا از پیشتازان نظام بانکی است. در این بین، توسعه مانیتورینگ و بازرسی غیرحضوری ضروری به‌نظر می‌رسد.