printlogo


محمدعلی اصل سعیدی‌پور تاکید کرد 
تدوام جریان سازی رسانه‌ای در راستای تحقق سیاست های کلی توسعه دریامحور


به مناسبت روز ملی ارتباطات و روابط‌ عمومی، گردهمایی مدیران روابط‌عمومی ‌های بنادر کشور، با تاکید برتدوام جریان سازی رسانه‌ای در راستای تحقق سیاست های کلی توسعه دریامحور و حرکت در مسیر روابط عمومی نوین در بندر انزلی برگزار شد.
به گزارش اقتصادسرآمد، در این نشست یکروزه با شعار روابط‌عمومی؛ فراتر از اطلاع‌ رسانی ، محمدعلی اصل سعیدی‌پور، مدیر ارتباطات و بین‌الملل سازمان بر تداوم جریان سازی رسانه‌ای در راستای تحقق سیاست های کلی توسعه دریامحور ابلاغی مقام معظم رهبری در سال جاری تاکید کرد.
 مدیر ارتباطات و بین‌الملل سازمان بنادرودریانوردی در این نشست همچنین بهبود و ارتقای جایگاه روابط عمومی در ساختار تشکیلاتی سازمان را یکی از برنامه‌های آتی حوزه ارتباطی عنوان کرد.
وی فعالیت‌های روابط‌عمومی بنادر را قابل قبول دانست و تامین تجهیزات سمعی و بصری بنادر و ستاد را یکی از راهکارهای توسعه ‌ای برشمرد.
به گفته سعیدی‌پور، برگزاری دوره‌های آموزشی برای مهارت افزایی کارشناسان روابط‌عمومی‌ها، برگزاری تور رسانه‌ای به بنادر و برنامه ریزی و هماهنگی جهت پوشش خبری سفر و بازدید مقامات عالی رتبه کشوری از روند فعالیت‌های بنادر را از دیگر اهداف حوزه ارتباطات در سال جاری خواهد بود.
سعیدی‌پور همچنین برگزاری دوره‌ای ارتباطات، اطلاع رسانی و اصول خبر نویسی برای کارشناسان روابط عمومی ستاد و بنادر؛ پیگیری جذب نیروهای متخصص و دارای مهارت روابط عمومی و ارتباطات و  هماهنگی و پیگیری جهت حضور مسؤلان روابط عمومی و ارتباطات در نمایشگاه های خارجی را دیگر رویکردهای آتی مدیریت ارتباطات سازمان در سال ۱۴۰۳ عنوان کرد.
بنا بر این‌گزارش، مجید فدایی رییس اداره ارتباطات سازمان بنادر و‌دریانوردی نیز   گزارشی از عملکرد اطلاع‌ رسانی و تولید اخبار و‌محتوای صوتی و تصویری سازمان ارائه کرد و نکات و‌نقطه نظرات تخصصی خود درخصوص تولید محتوا، اطلاع رسانی ، ارتباط با رسانه ها و تشریفات و‌ تبلیغات سازمان ارائه کرد .