printlogo


جهاد تبیین به وضوح در سطح شهر قابل مشاهده است 

گرگان – سادین خبرنگار اقتصادسرآمد- سید محمدرضا سیدالنگی  در دفتر خود با سرپرست و جمعی از مدیران ارشد دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان دیدار و گفتگو کرد.
به گزارش اقتصادسرآمد، محمد حسنی سرپرست دانشگاه با تقدیر از شیوه اطلاع‌رسانی فعالیت‌ها و اقدامات مهم در سطح شهر گفت: جهاد تبیین به وضوح در سطح شهر قابل مشاهده است و مردم به خوبی در جریان برنامه‌ها و مناسبت‌ها قرار می‌گیرند.
وی با اعلام اینکه احداث سالن آمفی تئاتر دانشگاه در حال تکمیل است خواستار مساعدت شهرداری در تسطیح و زیرسازی آسفالت در مسیر منتهی به این مرکز همایش شد.
به گفته حسنی، سالن آمفی تئاتر دانشگاه با ۶۵۰ نفر ظرفیت بزرگترین مرکز همایش در استان خواهد بود.
مهندس سیدالنگی شهردار گرگان نیز قول مساعد داد بازدید میدانی از مسیر مورد ذکر به زودی انجام شود و اقدامات لازم پس از آن صورت بگیرد.
دکتر ملکانی معاونت آموزش و پژوهش، دکتر اسدالله‌پور معاون دانشجویی و فرهنگی و مهندس احمدی مسئول حراست و مهندس فرزانه کارشناس عمرانی دانشگاه فنی و حرفه‌ای نیز در این جلسه حضور داشتند.
لازم به ذکر است، دانشگاه فنی و حرفه‌ای زیرمجموعه وزارت علوم دارای ۵ آموزشکده و دانشکده در استان است که ۲ مرکز آن (شهید چمران و مائده) در شهرستان گرگان فعالیت می‌کند.مجموعاً بیش از ۵ هزار دانشجو در این مراکز در حال تحصیل هستند.