printlogo


هشدار جبهه مردمی آزادی
 فلسطین درباره اهداف ایجاد اسکله شناور در ساحل غزه

جبهه مردمی برای آزادی فلسطین درباره اهداف پنهانی آمریکا از ایجاد اسکله شناور در سواحل غزه هشدار داد.
به گزارش اقتصادسرآمد، جبهه مردمی برای آزادی فلسطین در بیانیه ای، بار دیگر درباره ایجاد اسکله شناور توسط دولت آمریکا در سواحل نوار غزه ابراز نگرانی کرد و نسبت به اهداف آن هشدار داد.
این جبهه در مورد خطرات استفاده از این بندر اسکله برای اجرای اهداف دیگری به در پوشش وارد کردن کمک های انسانی به نوار غزه از جمله کوچ اجباری فلسطینیان یا حفاظت از رژیم اشغالگر اسرائیل هشدار داد و تاکید کرد که ایجاد این اسکله برای انتقال کمک های بشردوستانه به غزه نیست.
در این پیوند، پیشتر تعدادی از تحلیلگران و ناظران سیاسی عربی ایجاد اسلکه موقت در ساحل نوار غزه برای ورود کمک های انسانی را دام خطرناک دولت بایدن و مطابق خواست رژیم صهیونیستی برای دستیابی به اهدافی پنهانی در این منطقه دانسته بودند.
روزنامه رای الیوم ۲۰ اسفند سال گذشته در این باره نوشته بود که برخی آن را اقدامی از سوی جو بایدن رئیس جمهور آمریکا برای بهبود شرایط انتخاباتی بایدن دانستند و برخی دیگر آنرا طرحی بسیار خطرناک و تجاوز به حاکمیت غزه و آغازی برای مرحله ورد غرب برای در اختیار گرفتن سرنوشت فلسطینیان در غزه همزمان با تحرکات خبیث با همکاری رژیم صهیونیستی برای هدف قرار دادن تدریجی مقاومت و نگه داشتن نوار غزه به عنوان یک منطقه ملتهب دائمی دانستند.
طرف سوم نیز این اظهارات را به مثابه چراغ سبز به رژیم صهیونیستی برای تداوم جنگ خونین در غزه بر اساس قاعده و اصل«شما بکشید و نابود کنید ما کمکهایی وارد می کنیم»، دانستند.
آمریکا درحالی با ایجاد این اسکله دریایی شناور تلاش می‌کند تا خود را به عنوان یک کمک‌رسان به اهالی غزه به جهان معرفی کند که طی بیش از هشت ماه جنگ نسل‌کشی رژیم صهیونیستی علیه ساکنان نوار غزه حامی اصلی این رژیم کودک‌کش بوده و از دادن تسلیحات به تل آویو برای به قتل رساندن کودکان و زنان بی‌گناه در نوار غزه دریغ نکرده است.