printlogo


مدیرعامل منطقه ویژه پارس: 
خدمت به مردم ایران در منطقه ویژه پارس بی وقفه ادامه دارد

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه پارس گفت:هدف اصلی رییس جمهور شهید و مردمی ما تلاش شبانه روز و رفع امورات مردم به بهترین نحو ممکن و بدون اختلال بوده و امروز فعالیت ها در این منطقه به کشور بدون وقفه ادامه دارد.               
به گزارش اقتصادسرآمد،  سخاوت اسدی گفت:هدف اصلی رییس جمهور شهید و مردمی ما تلاش شبانه روز و رفع امورات مردم به بهترین نحو ممکن و بدون اختلال بوده و امروز فعالیت ها در این منطقه به کشور بدون وقفه ادامه دارد. وی در جلسه مدیریت شرایط اضطراری سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس با تسلیتِ شهادت رییس جمهور و همراهان وی در حادثه دلخراش سقوط بالگرد اظهار کرد: اینجانب شهادت رییس جمهور پرتلاش و خادم الرضا(ع)، وزیر امور خارجه، نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی و استاندار این استان، جمعی از فرماندهان سپاه و کادر پروازی را تسلیت عرض می کنم.
وی با اشاره به روش و منش آیت الله رییسی در خدمتگزاری به مردم عنوان کرد: از آنجایی که هدف اصلی رییس جمهور عزیز و مردمی ما تلاش شبانه روز و رفع امورات مردم به بهترین نحو ممکن و بدون اختلال بوده است لذا فعالیت ها در این منطقه بدون وقفه ادامه خواهد داشت.
مدیرعامل سازمان منطقه ویژه پارس این منطقه را پایتخت انرژی و قلب اقتصاد ایران دانست و افزود: امروز تامین گاز کشور و سایر محصولات از جمله تامین فرآورده های نفتی، خوراک پالایشگاه ها و پتروشیمی ها و همچنین مواد اولیه بسیاری از صنایع کشور که از اهمیت بالایی نیز برخوردار هستند در منطقه ویژه پارس صورت می گیرد و به همین دلیل این منطقه از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.
 اسدی به برگزاری جلساتی با مدیران عامل مجموعه های تولید در بخش سکوها، پالایشگاه ها و صنایع پایین دستی اشاره کرد و گفت: در حال حاضر و در راستای تامین امنیت منطقه، نیروهای امنیتی، انتظامی، اچ. اس. ای، حراست و دیگر بخش ها در آمادگی کامل قرار دارند.
 وی عنوان کرد: با تدابیر انجام گرفته همه همکاران از آمادگی لازم برای ارائه خدمات به مردم عزیز کشورمان برخوردار هستند.