نمایشگاه بینالمللی مشهد، پرچمدار دیپلماسی اقتصاد شهری است
مشهد- فاطمه صبوری خبرنگار اقتصادسرآمد- رئیس هیئتمدیره نمایشگاه بینالمللی مشهد گفت: شرکت نمایشگاه بینالمللی مشهدبه عنوان بنگاه اقتصادی شهر که متعلق به مدیریت شهری است برنامهریزیهای زیادی برای نقشآفرینی بیشتر در حوزه اقتصاد بهویژه اقتصادشهری نموده است که از آن میتوان به عنوان پرچمدار دیپلماسی اقتصادشهری نام برد.
قاسم زوکینژاد افزود: طبق برنامهریزیهای انجامشده از سوی شرکت نمایشگاه بینالمللی مشهد، طی سال ۱۴۰۳ به دنبال برگزاری بیش از 62 عنوان نمایشگاه داخلی و حداقل دو عنوان نمایشگاه خارجی هستیم.وی در تشریح برنامههای شرکت نمایشگاه بینالمللی در سال جاری اضافه کرد: با توجه به استقبال خوب تولیدکنندگان و مردم از رویدادهای نمایشگاهی در سال گذشته، امسال برنامهریزی مناسبی برای برگزاری نمایشگاههای مختلف در حوزه های داخلی و خارجی انجامشده است.معاون مالی و پشتیبانی شهرداری مشهد با بیان اینکه برگزاری نمایشگاه در عنوانهای مختلف بهنوعی ایجادکننده ظرفیت برای تولیدکنندگان و فعالان عرصه اقتصادی است، اظهار کرد: با توجه به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری تحت عنوان «جهش تولید با مشارکت مردم» یکی از بخشهایی که میتواند در تحقق این شعار تأثیرگذار باشد برپایی نمایشگاه و برقراری ارتباط مستقیم میان تولیدکننده، فعالان اقتصادی و تجار با مردم است.