printlogo


رییس شورای شهر بوشهر:
عملیات اجرایی فانوس دریایی بوشهر تسریع شود

   
رییس شورای اسلامی شهر بوشهر خواستار تسریع عملیات اجرایی پروژه فانوس دریایی شد.
به گزارش اقتصادسرآمد، وحید نیک روش در جریان بازدید از عملیات اجرایی این پروژه گفت: با توجه اینکه فانوس دریایی یک نماد و خاطره نوستالژیک بوشهری‌ها است در ابتدای شورای ششم احیای این پروژه که متوقف شده بود در دستور کار قرار گرفت و مقرر شد با مشارکت سرمایه گذار به عنوان یک المان و پروژه تفریحی احداث شود.
وی افزود: با انتخاب پیمانکار به دلیل اینکه این فانوس در حریم ۶۰ متری دریا قرار داشت، نقشه‌ها و سازه باید توسط مشاور بازبینی می‌شد و سایر دستگاه‌های متولی نیز مجوز می‌دادند که این امر طولانی شد.
رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر بیان کرد: خوشبختانه با پیگیری‌های که صورت گرفت اخذ مجوزهای لازم انجام و سرمایه گذار عملیات اجرایی پروژه را شروع کرده و در روزهای گذشته شاهد بتن ریزی مجموعه هستیم.
وی با اشاره به اینکه فانوس دریایی تنها پروژه نیمه تمام باقی مانده ادوار قبل است بیان کرد: با توجه به تکمیل پروژه‌های نیمه تمام تقاطع شهید سردار سلیمانی، چرخ و فلک و گذر شهید گرد درخواست داریم شهرداری و سرمایه گذار اهتمام جدی در تسریع عملیات اجرایی این فانوس داشته باشند تا در زمان مقرر شاهد بهره برداری از این پروژه در نوار ساحل باشیم.