printlogo


تفاهم نامه آبرسانی به ۴۴۸ روستای مازندران امضا شد

مازندران_ سهیلا مرآتی  خبرنگار اقتصادسرآمد- در نشستی با حضور استاندار مازندران، مدیرعامل بنیاد خیریه حاج اکبر ابراهیمی، مدیرعامل آبفامازندران، خیرین و مدیران استانی و نیز مسئول سازمان بسیج سازندگی استان ، تفاهم نامه آبرسانی به ۴۴۸ روستای مازندران امضا شد.
استاندار مازندران در این نشست با اشاره به حضور فعال خیرین در طرحهای عمرانی و زیربنایی استان گفت: از ظرفیت خیرین در بخشهای آب، درمان، احداث و تکمیل مدارس، خدمت به جامعه هدف بهزیستی و کمیته امداد و ... همواره بهره مند شدیم.
دکتر نوری، با اشاره به فعالیت مجمع خیرین استان و پیگیری مسائل مربوط به استان افزود: امیدواریم در این مسیر ثابت قدم باشیم.
او، اظهار امیدواری کرد با برنامه ریزی صحیح بتوانیم از تمامی ظرفیتهای موجود در استان در راستانی هم افزایی و تکمیل پروژه های نیمه تمام گام برداریم.
حاج اکبر ابراهیمی مدیرعامل بنیاد خیریه ابراهیمی نیز در این نشست اظهارداشت: خرسندم در جمع خیرین استان حضور دارم ، کار خیر عبادت و بسیار با ارزش است و از خداوند میخواهم توفیق ادامه فعالیت در این مسیر را به من عطا نماید زیرا معتقدم هرچه دارم امانت خداوند است .
مدیرعامل آبفا مازندران نیز در سخنانی با اشاره به تفاهم نامه آبرسانی به ۴۴۸ روستای استان گفت: در این تفاهم نامه مقرر شد یکهزار کیلومتر عملیات اصلاح شبکه آبرسانی در روستاهای استان با مشارکت بنیاد خیریه حاج اکبر ابراهیمی، شرکت آبفامازندران، گروه های جهادی بسیج مهندسین و اعضای شورای اسلامی و دهیاران انجام شود.
برارزاده اعتبار پیش بینی شده برای این طرح را ۱۱۴۶ میلیارد ریال عنوان کرد