printlogo


توقیف ۴ فروند شناور حامل کالای قاچاق در سواحل بوشهر


فرمانده مرزبانی استان بوشهر از توقیف چهار فروند شناور حامل کالای قاچاق در مرز دریایی خلیج‌فارس و نوار ساحلی استان بوشهر در خرداد ماه سال جاری خبر داد.به گزارش اقتصادسرآمد، سرهنگ یدالله خسروی در بوشهر با قدردانی از مشارکت مردم ساحل‌نشین و مرزدار استان بوشهر در نوار ساحلی خلیج‌فارس به مانا اظهار کرد: خدمات به مرزنشینان در ابعاد گوناگون مورد توجه ویژه فرماندهی مرزبانی قرار دارد.
فرمانده مرزبانی استان بوشهر از برقراری امنیت پایدار در مرز دریایی خلیج‌فارس و نوار ساحلی استان بوشهر خبر داد و تأکید کرد: استیفای حقوق دولت و مرزنشینان وظیفه اصلی فرماندهی مرزبانی است و در راستا از هیچ کوششی فروگذاری نمی‌شود.
وی رصد شناور‌ها در مرز دریایی خلیج‌فارس و نوار ساحلی استان بوشهر به‌صورت مستمر را یکی از مأموریت‌های مهم این فرماندهی دانست و تصریح کرد: مأموران مرزبانی با اشراف اطلاعاتی همه تردد دریایی را زیر نظر دارند و با هرگونه تخلف و ناهنجاری برخورد قاطع می‌شود.
وی تجهیز مرز دریایی و نوار ساحلی به امکانات الکترونیکی و پایش تصویری را مورد اشاره قرار داد و بیان کرد: نظارت الکترونیکی و اپتیکی در دستور کار قرار دارد و برخورد قاطع با قاچاقچیان کالا یکی از وظایف مرزبانی است.
فرمانده مرزبانی استان بوشهر توقیف چهار فروند شناور حامل کالای قاچاق را مو رد اشاره قرار داد و بیان کرد: در خرداد ماه سال جاری تاکنون چهار فروند شناور حامل محموله قاچاق در سواحل استان بوشهر شناسایی و متوقف شده است.
سرهنگ خسروی با بیان اینکه در این عملیات کالا‌های قاچاق به ارزش بیش از ۱۱۸ میلیارد و ۵۵۹ میلیون ریال کشف شد تصریح کرد: از این شناور‌ها انواع لوازم آرایشی، بهداشتی، پتو، پوشاک، لوازم یدکی، لوازم‌التحریر، پارچه، کولر، وسائل ضد فرهنگی و لوازم مختلف خانگی کشف شد.