printlogo


رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایجان شرقی:
پژوهش ها در بخش کشاورزی  باید تقاضا محور باشند

تبریز- محمد زاده خبرنگار اقتصادسرآمد- رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایجان شرقی گفت: پژوهش ها در بخش کشاورزی باید تقاضا محور باشند تا خلاهای گذشته را از بین ببریم.
، اکبر فتحی در جلسه تودیع و معارفه سرپرست مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان و معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی ، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای 15 خرداد، تسلیت ارتحال امام خمینی (ره)، تسلیت شهادت رئیس جمهور، وزیر امور خارجه، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز و استاندار آذربایجان شرقی افزود: حادثه بالگرد و شهادت شهدای خدمت برای کشور ضایعه‌ای بزرگ بود ولی برای استان آذربایجان شرقی ضایعه‌ای مضاعف که دو تن از افراد بسیار موثر استانمان را از دست دادیم، امام جمعه محترم و دکتر رحمتی استاندار انقلابی آذربایجان شرقی عنایت ویژه ای به بخش کشاورزی، به کل تولیدات و تولیدکنندگان و فعالان بخش کشاورزی داشتند و امام جمعه محترم همیشه جهادگران را مورد تفقد قرار می دادند. 
وی ادامه داد: دکتر رحمتی، استاندار فقید از زمان حضورشان در استان یک استاندار پرکار و پرتلاش بودند و نگاه ویژه ای به امنیت غذایی داشتند و همیشه توصیه می کردند دست تولیدکننده را بگیریم و ان‌شالله بتوانیم ادای دین کنیم. رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایجان شرقی با قدردانی از حسین لطفعلی زاده که سرپرستی مرکز تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی استان را برعهده داشت افزود: محققان ما در مرکز تحقیقات همراه با مروجان و مجریان در واحدهای تولیدی حضور پیدا می کنند و آنچه را لازم است انجام می دهند و پشتیبانی می کنند. 
فتحی اظهار کرد: در گذشته بین اجرا و تحقیق حلقه مفقوده وجود داشت و برای اینکه این خلا از بین برود، با هماهنگی های بیشتری که به جود آمده در معاونت آموزشی تات کارهای خوبی صورت می‌گیرد و ان شالله بتوانیم با برطرف شدن خلا‌ها در خدمت جامعه کشاورزی کشور باشیم. ساماندهی مراکز خدمات جهاد کشاورزی از کارهای ماندگار است و امیداوریم در استان نیز با تاسی از اقدامات ملی کارهای موثری بتوانیم انجام دهیم.