printlogo


به کار گیری شیوه های مدرن آمادگی جسمانی آتش نشانان در بنادر کشور 


مدیر ایمنی، بهداشت و محیط زیست سازمان بنادر و دریانوردی، با بیان اینکه آمادگی جسمانی آتش نشانان بنادر در هرشرایطی باید در سطح قابل قبول باشد، از تغییر نگرش و تجدید نظر در روش های سنتی و قدیمی آمادگی جسمانی آتش نشانان بنادر و در دستورکار بودن شیوه های مدرن آمادگی جسمانی آتش نشانان بنادر، طی یک سال گذشته، خبر داد. ​
 به گزارش اقتصادسرآمد،  عبداله جعفری با بیان این مطلب اظهار داشت: در این راستا و در فاز اول، ضمن برگزاری دوره تخصصی تئوری و عملیاتی تربیت مربی ورزشی آتش نشانان بنادر با حضور اساتید دانشگاه شهید بهشتی و انجمن تخصصی آتش نشانان کشور ، نسبت به تربیت تعداد ۳۵ مربی ورزشی از بدنه آتش نشانی بنادر کشور اقدام شد .
جعفری افزود: مربیان مذکور ، بااستفاده از شیوه های مدرن مطابق با استانداردهای بین المللی، هم اکنون در کلیه بنادر تمرینات ورزشی آتش نشانان را هدایت می کنند.
مدیر ایمنی، بهداشت و محیط زیست سازمان بنادر و دریانوردی تاکید کرد: در فاز دوم و به جهت تداوم حفظ آمادگی جسمانی آتش نشانان بنادر، نسبت به برنامه ریزی و برگزاری مسابقات آتش نشانان در سطح مسابقات ملی و بین المللی اقدام شد.
جعفری اضافه کرد: در این راستا اولین دوره مسابقات مذکور با حضور تیم‌های منتخب از آتش نشانان بنادر شمالی، بنادر جنوب شرق، بنادر جنوب غرب و با حضور تیم‌های استانی از صنایع همجوار اسفند ماه ۱۴۰۲ به میزبانی بندر بوشهر برگزار شد.
وی اعلام کرد: در این راستا و به جهت حفظ آمادگی جسمانی آتش نشانان بنادر کشور و نیز تداوم روند مثبت حاصله از برگزاری مسابقات مذکور ، ۳۰ خرداد ماه سال جاری و به میزبانی بندر امیر آباد،  مسابقات عملیاتی ورزشی مذکور پیگیریخواهد شد .