printlogo


سرپرست میراث فرهنگی ساری:
«ساحل فرح آباد» با بسته فرهنگی و تفریحی پیش روی مسافران است


سرپرست اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ساری گفت: ساحل فرح آباد با اماکن تاریخی و تفریحی بسته فرهنگی تفریحی پیش روی مسافران و خانواده ها است.
به گزارش اقتصادسرآمد، قاسم قادری در جلسه سالم سازی طرح دریا شهرستان ساری از ارتقای خدمات از ساماندهی تأسیسات خدمات رسان در طرح‌های دریا خبر داد.
قادری سرپرست میراث فرهنگی ساری بابیان اینکه برگزاری این جلسات و مصوبه آن در رفع مشکلات و نواقص بسیار مؤثر می‌باشد افزود: با همکاری، هم افزایی و همدلی مدیران دستگاه‌های اجرایی کمک شایانی به افزایش کمی و کیفی خدمات می‌کند.
سرپرست میراث فرهنگی ساری با عنوان اینکه برنامه‌های فرهنگی در طرح‌های سالم سازی دریا مکمل برنامه‌های دیگر است، گفت: کوشش بر این است با تمهیدات لازم، خدمات مطلوب به همشهریان و مسافران با همکاری دستگاه مرتبط در ایام تابستان ارائه شود.
سرپرست اداره شهرستان با تصریح بر اینکه ساحل دریا در شهرستان ساری مقصد مهم همشهریان عزیز و مسافران است، اشاره کرد: ساحل فرح آباد علاوه بر تفریحات دریایی شامل جت اسکی، قایق موتوری، موتورهای چهارچرخ و سوارکاری، دارای اماکن تاریخی صفوی از جمله مسجد فرح آباد و جهان نما با سبک اسلامی ایرانی ساخته شده است که می‌توان خاطرات خوشی را در قالب یک بسته فرهنگی تفریحی خانواده محور در شهرستان ساری باشد.