printlogo


 رفع ۳۹۷ مورد حادثه بخش آب  در شهرستان صحنه 


کرمانشاه- مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه گفت: در دو ماهه نخست سال جاری ۱۲۸ مورد حوادث شهری و ۲۶۹ مورد حوادث روستایی در خطوط انتقال آب، شبکه اصلی و انشعابات شهرستان صحنه رفع شده است. 
 رضا داودی اظهار داشت: طی دو ماه نخست سال جاری جهت بهبود کیفیت تأمین آب شهروندان، ۱۰حلقه چاه روستایی و شهری در شهرستان صحنه تجهیز شده است .
وی با اشاره به اینکه ۱۲ هزارو ۵۳۸ مورد کلرسنجی در شهر و روستاهای شهرستان صحنه انجام شده، افزود: ۳۳۴مورد آزمایش آنالیز باکتری هم توسط نیروهای آبفا انجام شده است.
مدیرعامل شرکت آبفا استان کرمانشاه تصریح کرد: در دو ماهه نخست امسال ۵۸مورد انشعاب شهری و ۱۳ مورد انشعاب روستایی به مشترکان آبفا در شهرستان صحنه واگذار شده است.
او با اشاره به اینکه ۱۸ مورد انشعاب غیر مجاز هم کشف شده یاد آور شد: برای متخلفین پرونده تشکیل و به مراجع قضایی معرفی شده اند.
داودی در پایان خاطرنشان کرد: به منظور حفظ سلامت شهروندان و جلوگیری از چالش های زیست محیطی و همچنین پیشگیری از شیوع بیماریهای میکروبی ناشی از آلودگی فاضلاب شهری، شستشو و لایروبی ۶هزار و ۵۰۰متر از خطوط شبکه جمع آوری فاضلاب در این شهرستان انجام شد.
شهرستان صحنه با بیش از ۸۰ هزار نفر جمعیت در پنجاه کیلومتری کرمانشاه قرار دارد.