printlogo


در  هفته قوه قضائیه و دهه تولید و تجارت صورت گرفت
بازدید رئیس کل دادگستری استان مازندران از شهرک صنعتی بشل سوادکوه شمالی

مازندران - سهیلا مرآتی  خبرنگار اقتصادسرآمد- پوریانی رئیس کل دادگستری مازندران به همراه کریمی دادستان مرکز استان،معاونین و مدیران دادگستری استان، یوسف نژاد سرپرست شرکت شهرکهای صنعتی استان، محمدی راد فرماندار سوادکوه شمالی،  مدیران کل دستگاههای اجرایی و جمعی از مدیران و صاحبان صنایع، از شهرک صنعتی بشل سوادکوه شمالی بازدید کردند.
به گزارش اقتصادسرآمد ، رئیس کل دادگستری استان، سرپرست شرکت شهرکهای صنعتی استان و مدیران کل دستگاههای اجرایی با حضور در شهرک صنعتی بشل سوادکوه شمالی، از 4 واحد تولیدی موتور بشل، خروش صنعت، فولاد بهمن و مازند نور در این شهرک صنعتی بازدید کردند.
رئیس کل دادگستری مازندران ضمن تبریک هفته قوه قضائیه و دهه تولید و تجارت با اشاره به اینکه عنایت مقام معظم رهبری و اراده قوه قضائیه به حمایت از رشد تولید و اشتغال پایدار معطوف گردیده گفت: به همین سبب واحدهای تولیدی کم بنیه در استان باید بسرعت تقویت شده و برای حل مشکلات تولیدکنندگان و صنعتگران چاره سازی شود.
پوریانی بیان داشت: با توجه به شرایط خاص زیست محیطی و کمبود زمین در مازندران، همه دستگاههای اجرایی باید شرایط مناسب برای تسهیل در روند تولید و رشد صنعت استان را فراهم سازند.
سرپرست شرکت شهرکهای صنعتی مازندران نیز در این بازدید گفت: حمایت دستگاه قضا از روند تولید و تقویت صنایع کوچک در مازندران، در مهار تورم و شکوفایی اشتغال و دلگرمی کارآفرینان بسیار مؤثر خواهد بود.
لازم به توضیح است: پوریانی رئیس کل دادگستری مازندران، کریمی دادستان مرکز استان، یوسف نژاد سرپرست شرکت شهرکهای صنعتی، محمدی راد فرماندار سوادکوه شمالی، جمعی از مسئولین دستگاههای اجرایی، مدیران بانک های عامل و صنعتگران و کارآفرینان، ضمن بازدید از چند واحد تولیدی در شهرک صنعتی بشل سوادکوه شمالی به بررسی مشکلات واحدهای تولیدی پرداختند و با حضور مدیران دستگاه های اجرایی متولی، تصمیمات لازم جهت رفع این مشکلات اتخاذ شد.