چشمانداز بانک قرضالحسنه مهر ایران ارائه خدمت به ۵۰ میلیون مشتری است
مدیرعامل بانک قرضالحسنه مهر ایران با اشاره به هدف بانک قرضالحسنه مهر ایران مبنی بر «۵۰ میلیون ایرانی، ۵۰ میلیون کارت قرضالحسنه»، گفت: دستیابی به این هدف با روشهای سنتی امکانپذیر نیست. نوآوری و استفاده از ظرفیتهای اکوسیستم نوآوری و فناوری در این راستا اهمیت فراوان دارد.
به گزارش اقتصادسرآمد، نخستین رویداد مرکز نوآوری بانک قرضالحسنه مهر ایران با حضور مدیرعامل، اعضای هیأت مدیره بانک، فعالان اکوسیستم نوآوری و خبرنگاران در مرکز همایشهای کتابخانه ملی برگزار شد.
این رویداد با هدف ایجاد ارتباط مؤثر با فعالان اکوسیستم نوآوری و یافتن راهحلهای نوآورانه برای چالشهای پیش رو برگزار شد.در ابتدای رویداد مهرنو، مدیرعامل بانک قرضالحسنه مهر ایران با اشاره به روند رو به رشد فعالیت بانک، گفت: جذب و ارائه خدمات به ۵۰ میلیون مشتری از اهداف اصلی بانک قرضالحسنه مهر ایران محسوب میشود. دکتر «سید سعید شمسینژاد» با اشاره به اینکه بانکداری قرضالحسنه در دولت فعلی جایگاه و وزن خوبی در ساختار شبکه بانکی کشور پیدا کرده، یادآور شد: ۵ درصد نقدینگی کشور در اختیار ۲ بانک قرضالحسنه قرار گرفته است.وی با بیان اینکه در حال حاضر هر دو بانک قرضالحسنه در ساختار بانکی کشور دارای رتبههای تکرقمی هستند، اظهار داشت: در سه سال اخیر مشتریان بانک قرضالحسنه مهر ایران از ۱۰ میلیون به ۱۷ میلیون افزایش پیدا کرده و از سوی دیگر در سه سال اخیر منابع بانک قرضالحسنه مهر ایران از ۷۰ همت به۲۹۰ همت رسیده است.