printlogo


یک نماینده مجلس: 
استفاده از فناوری‌های نوین برای رفع ناترازی انرژی ضروری است


نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس گفت: استفاده از فناوری‌های نوین برای رفع این ناترازی در زمینه تولید، توزیع و مصرف با هدف کاهش اتلاف انرژی در تمامی این حوزه‌ها ضروری است.
به گزارش اقتصادسرآمد، سید اسماعیل حسینی با اشاره به موضوعاتی که باید در اولویت اقتصادی مجلس دوازدهم و دولت چهاردهم قرار گیرد،به خانه ملت  گفت: از آنجا که بحران پیرامون ناترازی انرژی چالش اصلی کشور طی سال‌های پیش رو خواهد بود باید با افزایش سرمایه‌گذاری اصلاحات اساسی در این حوزه انجام داد.
نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ناترازی در حوزه، بنزین، برق، گاز و حتی آب، افزود: برای رفع این ناترازی باید در زمینه تولید، توزیع و مصرف استفاده از فناوری‌های نوین را افزایش دهیم تا اتلاف انرژی در تمامی این حوزه‌ها کاهش پیدا کند.  
نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: همچنین باید با جدی گرفتن بهینه‌سازی مصرف می‌توان بخش قابل‌ملاحظه‌ای از ناترازی انرژی را کاهش داد، ضمن آنکه آموزش و ارتقاء فرهنگ عمومی برای افزایش صرفه‌جویی مصرف بهینه را به دنبال دارد که به‌یقین کمک شایانی به کاهش ناترازی خواهد کرد.