printlogo


آلودگی نفتی در ساحل گناوه مشاهده نشد


رئیس اداره حفاظت محیط زیست گناوه با بیان اینکه هیچ گونه آلودگی نفتی در ساحل گناوه مشاهده نشد ،گفت: تصاویر منتشر شده در فضای مجازی مربوط به جلبک‌ها در ساحل این بندر است.
به گزارش اقتصادسرآمد، کامبیز عبدالهی به مهر اظهار داشت: با انتشار فیلمی در فضای مجازی مبنی بر مشاهده آلودگی نفتی در ساحل گناوه، کارشناسان این اداره بلافاصله اقدام به پایش منطقه موردنظر کردند.
رئیس اداره حفاظت محیط زیست گناوه افزود: در پایش به عمل آمده طی سه مرحله و به طول ۲ کیلومتر از سوی کارشناسان این اداره، هیچ گونه آلودگی نفتی مشاهده نشد و تصاویر منتشر شده تنها مربوط به جلبک‌های دریایی بر سطح ماسه‌ها در ساحل بوده است.
وی گفت: جلبک‌های دریایی در مناطق کم عمق ساحلی رشد می‌کنند و با توجه به طوفان در روزهای اخیر بر اثر جر و مد به ساحل رسیده‌اند که این تصاویر نیز مربوط به همین جلبک‌ها بوده است.
وی ضمن تقدیر از همه دوستداران و دغدغه مندان مسائل محیط زیستی از همه فعالان در این زمینه خواست تا در صورت مشاهده هر گونه موارد محیط زیستی و خسارت ناشی از آنها موضوع را به محیط زیست یا ادارات مرتبط گزارش کنند تا در اسرع وقت پیگیری و نتایج آن به اطلاع عموم رسانده شود.در روزهای اخیر فیلمی در فضای مجازی منتشر شده بود که گفته می‌شد مربوط به وقوع آلودگی نفتی در ساحل گناوه است.