printlogo


عفاف و حجاب از موضوعات اصلي جنگ نرم دشمنان است ‏

البرز- عینی  خبرنگار اقتصادسرآمد- فرمانده انتظامي استان گفت: عفاف و حجاب از موضوعات اصلي ‏جنگ نرم دشمنان است و نبايد از اين موضوع مهم غافل شد.‏
 سردار حميد هداوند با تبريک  هفته عفاف و حجاب گفت: عفاف و حجاب از موضوعات اصلي جنگ نرم دشمنان است و عدم توجه به اين موضوع باعث از هم گسيختگي نهاد خانواده اصيل ايراني و سست شدن پايه هاي اعتقادي خانواده مسلمان خواهد شد.
سردار هداوند تأکيد کرد: استحکام خانواده در گرو حفظ حجاب است که امروزه دشمن نهاد خانواده و زنان و بانوان ما را نشانه رفته است و بايد در اين راستا در ترويج فرهنگ حجاب و عفاف بيش از هر زمان ديگري تلاش شود و بر روي اعتقادات جوانان و نوجوانان کار شود.
وي افزود:عفاف و حجاب يکي از ارکان اصلي دين و عامل سعادت و شکوفايي نهاد خانواده است که بايد در کمک به حفظ و اشاعه آن همواره کوشا بود.
فرمانده انتظامي استان بيان داشت :همانگونه که امروز شاهد آن هستيم آشکار بود که دشمن به برداشتن روسري يا حجاب عرف جامعه از سر زنان و دختران بسنده نمي‌کند بلکه تصميم دارد با هدف قرار دادن اين حوزه، عفت و غيرت را در جامعه اسلامي پايمال کند.
اين مقام ارشد انتظامي کار در زمينه عفاف و حجاب را سنگين، حساس و خطير برشمرد و خاطرنشان کرد: در جنگ با دشمنان فرهنگي و شناختي و معاندان خودفروخته بايد صبر بالايي داشته باشيم و بدانيم که هرچقدر اين صبر و تحمل بيشتر باشد، اجر و مزد اخروي آن نيز بيشتر خواهد بود.
وي با مهم خواندن نقش نظارتي خانواده‌ها بر رفتار فرزندانشان به ويژه در حوزه فضاي مجازي، گفت: افزايش دانش و مهارت شهروندان در استفاده از فضاي مجازي و بالابردن سواد رسانه‌اي يک ضرورت حياتي است.