printlogo


استاندار مازندران عنوان کرد:
رشد ۸۴ درصدی ترانزیت دریایی  از بندر فریدونکنار در سالجاری


استاندار مازندران با اشاره به پهلوگیری ۱۵۰ کشتی تجاری در بندر فریدونکنار در سال گذشته و پذیرش ۹۰ فروند کشتی در سه ماه نخست امسال، تاکید کرد: در سال جاری، ترانزیت کالا از بندر فریدونکنار ۸۴ درصد رشد داشته است.
به گزارش اقتصادسرآمد، یوسف نوری در بازدید از بخش های مختلف بندر فریدونکنار با اشاره به سرمایه گذاری های ارزشمند بخش خصوصی در بندر فریدونکنار، گفت: با ارئه تسهیلات مناسب، باید زمینه سرمایه گذاری بیشتر در این بندر بیش از گذشته فراهم شود.
استاندار مازندران افزود: با توجه به بازار بزرگ کشورهای حاشیه خزر، این بندر در مازندران یک ظرفیت ممتاز برای رونق صادرات است که باید از این فرصت بهره مند شد.
در این بازدید همچنین سعید کیا کجوری، مدیرکل بنادر و دریانوردی مازندران، نیز گزارشی از آخرین وضعیت تخلیه و بارگیری کالا و پروژه های توسعه ای در دست اقدام در بندر فریدونکنار ارائه کرد.
 کیا کجوری با اشاره به رشد ۱۵۶ درصدی تخلیه و بارگیری کالا در بندر فریدونکنار در سال جاری، ابراز امیدواری کرد که با تلاش همه همکاران اداره کل و شرکت های تابعه بخش خصوصی، شاهد تداوم روند رو به رشد فعالیت های تجاری در این بندر باشیم.