printlogo


حضور استاندار مازندران در اداره کل بهزیستی استان

مازندران- سهیلا مرآتی خبرنگار اقتصادسرآمد- همزمان با زادروز ابوعلی سینا و روز پزشک، یوسف نوری استاندار مازندران با حضور در اداره کل بهزیستی استان در نشستی صمیمانه با بریمانی مدیرکل و اعضای شورای معاونین اداره کل بهزیستی این روز را به پزشکان شاغل در این مجموعه تبریک گفت و با اهدا گل و هدایایی از زحمات این قشر تقدیر و تشکر کرد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی مازندران؛ استاندار مازندران در این نشست صمیمی ضمن قدردانی از زحمات و اهتمام کارکنان بهزیستی استان در راستای ارائه خدمات مطلوب به جامعه هدف گفت: کار در بهزیستی امری خداپسندانه است و این دستگاه در استان جز نهادهایی است که در رابطه با خدمت رسانی به نیازمندان نقش بسزا و موثری ایفا می کند.
مقام عالی دولت در استان، فعالیت کارکنان بهزیستی در پیشگیری از آسیب های اجتماعی را ارزنده برشمرد و افزود: تلاش ما بر توانمندسازی این اقشار است تا با استفاده از ظرفیت های فردی و اجتماعی مددجویان زمینه را برای فعالیت های آنان فراهم کنیم.
نوری رمز موفقیت مددجویان بهزیستی در عرصه های مختلف را عزت نفس و خودباوری آنان توصیف و تصریح کرد: در توانمندسازی جامعه هدف تنها به بعد اقتصادی بسنده نشود و باید این عزیزان را در ابعاد فرهنگی، معنوی و روحی نیز حمایت کنیم.
بریمانی مدیرکل بهزیستی استان نیز در این نشست ضمن مهم دانستن بهره مندی مددجویان از خدمات شایسته گفت: کارکنان بهزیستی، احترام و تکریم ولی نعمتان را سرلوحه کار خود قرار داده اند و باید با تلاش شبانه روزی سعی کنیم تا بستر را جهت توانمندسازی و رشد همه جانبه مددجویان و خانواده های آنان فراهم کنیم.
وی به تنوع و گستردگی خدمات و فعالیت ها در بهزیستی اشاره کرد و افزود: محور فعالیت های بهزیستی رفع مشکلات و دغدغه های مددجویان است که با استفاده از ظرفیت های اجتماعی این امر محقق می گردد.
 بریمانی تحکیم  و حفظ نظام خانواده را در پیشگیری از آسیب های اجتماعی مهم برشمرد و خاطرنشان کرد: بهزیستی بعنوان تنها نهاد متولی سلامت اجتماعی در برنامه های کوتاه، میان و بلند مدت خود در حوزه های مختلف سعی در انواع آموزش به اقشار مختلف جهت کنترل و کاهش آسیب داشته است.گفتنی است مدیر کل بهزیستی مازندران در حاشیه این نشست تابلو نقاشی از آثار هنرمند دارای معلولیت استان را به استاندار مازندران اهدا کرد.