printlogo


افتتاح پروژه های بخش مرکزی  در شهرستان ساوجبلاغ 


البرز- عینی خبرنگار اقتصادسرآمد- آیین افتتاح  پروژه های اجرا شده در بخش مرکزی ساوجبلاغ با حضور دکتر البرزی فرماندار شهرستان ساوجبلاغ با همراهی معاون هماهنگی امورعمرانی فرمانداری، بخشدار مرکزی و مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان، با گلباران گلزار شهدا در روستای حسین آباد آغاز شد. افتتاح پروژه زمین چمن مصنوعی و کلنگ زنی ساختمان دهیاری روستای حسین آباد، اولین برنامه حضور فرماندار و همراهان در بخش مرکزی شهرستان ساوجبلاغ بود.
در ادامه، جاده سلامت و دوچرخه سواری در روستای حاجی آباد، دکل آنتن دهی تلفن همراه در روستای قاسم آباد آقا، زمین چمن مصنوعی و آسفالت معابر در روستای ایقربلاغ، و آسفالت معابر در روستای فشند با حضور مسئولین شهرستان افتتاح شد.
محوطه سازی و سنگ فرش معابر و همچنین افتتاح مجموعه تفریحی ورزشی(استخر) در روستای هیو پایان بخش مراسم افتتاحیه پروژه‌های بخش مرکزی بود که جمعا" با اعتبار ۵۲ میلیارد تومان توسط بخش دولتی و بخش خصوصی و باحضور فرماندار، امام‌ جمعه و جمعی از مسئولین ادارات و دستگاه‌ها افتتاح گردید. فرماندارشهرستان ساوجبلاغ طی سخنانی در روستاهای حسین آباد و هیو، مهمترین وظیفه دولتمردان را تحقق اهداف و سیاست‌های دولت بیان کرد و گفت: از همه ظرفیت‌های موجود در جهت خدمت رسانی بهتر و بیشتر و ایجاد اُمیدآفرینی در منطقه استفاده می کنیم و دغدغه ای مهمتر از خدمت به مردم شریف شهرستان نداریم.
 دکترالبرزی افزود: ایجاد روحیه اُمیدآفرینی، نشاط و شادابی از مهمترین شاخصه در بهره برداری از پروژه های شهرستان توسط دستگاه‌ها و بخش خصوصی بود.وی در پایان از اداره کل راهداری استان البرز خواست به راه‌های روستایی شهرستان ساوجبلاغ توجه و اهتمام ویژه ای داشته باشند.