printlogo


پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه بیش از ۲۲ هزار میلیارد ریال به نیازمندان  در بانک پارسیان 

بانک پارسیان در راستای عمل به تعهدات و تکالیف قانونی، طی ۵‌ ماهه سال جاری ۲۲ هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال تسهیلات قرض‌الحسنه در بخش‌های ازدواج، فرزندآوری، اشتغال‌زایی، مسکن محرومین، خودرو بنیاد شهید و امور ایثارگران و ضروری به متقاضیان از طریق صندوق قرض‌الحسنه بانک پارسیان پرداخت کرده است.
به گزارش اقتصادسرآمد، این بانک که در زمره بانک‌های برتر در زمینه پرداخت تسهیلات ازدواج و فرزند آوری است از ابتدای امسال تا پایان مردادماه ۱۴۰۳، در راستای تحکیم بنیان خانواده و کمک به تشکیل آن و تسهیل ازدواج جوانان، با پرداخت بیش از ۱۱ هزار میلیارد ریال تسهیلات ازدواج، ۳،۳۴۶ جوان ایرانی را به خانه بخت فرستاد و به ‌منظور اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و رفع موانع و دغدغه معیشتی خانواده‌ها در فرزندآوری، تعداد ۵،۵۷۷ فقره وام فرزندآوری به مبلغ ۴،۲۵۶ میلیارد ریال پرداخت کرد.
همچنین این بانک در راستای توسعه عدالت اجتماعی و ارتقای رفاه و امنیت اقتصادی اقشار جامعه و با توجه به اهمیت توسعه اشتغال‌زایی و کاهش نرخ بیکاری در روستاها و مناطق کم برخوردار در مدت یادشده این بانک بیش از ۵۲۱ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال به مشمولان طرح اشتغال‌زایی اجتماع‌محور بنیاد برکت و افراد معرفی‌شده از کمیته امداد امام خمینی (ره) ارائه داده است.
تأمین نیازهای مسکن نیازمندان و محرومان نیز همواره در دستور کار صندوق قرض‌الحسنه بانک پارسیان بوده است که در مدت یادشده بانک پارسیان بالغ‌ بر ۸۷ میلیارد ریال وام قرض‌الحسنه تعمیر/ودیعه مسکن به مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی پرداخت کرده است.
این بانک در راستای حمایت از خانواده معزز شهدا و ایثارگران نیز در مدت یاد شده مبلغ ۳۷ میلیارد ریال تسهیلات خودرو پرداخت کرده است.
همچنین بانک پارسیان به ‌منظور تأمین نیازهای تسهیلات قرض‌الحسنه ضروری و درمان نیازمندان در مدت یاد شده، تعداد ۶،۸۴۵ فقره تسهیلات به مبلغ بیش از ۶،۲۳۸ میلیارد ریال به متقاضیان پرداخت‌شده است.