سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه
تکریم ارباب رجوع در صدر اولویتهای کارکنان اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه قرار گیرد
گروه استان ها- کرمانشاه - سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه در دیدار با معاونین، روسای ادارات ستادی و کارشناسان اداره کل بر تکریم ویژه مراجعین جامعه هدف کارگری، کارفرمایی و تعاونی تاکید کرد و گفت: تکریم ارباب رجوع در صدر اولویتهای کارکنان اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه قرار گیرد
به گزارش اقتصادسرآمد، حسن جلیلیان نسب در دیدار جداگانه با معاونین، روسای ادارات ستادی و کارشناسان اداره کل و مدیریت شهرستان کرمانشاه ضمن تاکید بر تکریم مراجعین جامعه هدف، اظهار نمود: رضایت مردم از خدمات دستگاههای دولتی یکی از شاخصهای اصلی سنجش کارآمدی و رشد و توسعه جامعه است.
سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه ادامه داد: با توجه به تعدد و حساسیت ویژه مراجعین اداره کل، برخورد متعارف، توام با احترام و یکسان، پاسخ سریع و مناسب به درخواستهای منطقی و مطالبات قانونی شهروندان مورد انتظار است و بی شک تکریم درست مراجعین جامعه هدف یکی از مصادیق تحقق حقوق شهروندی است و خود این امر نیز اجر اخروی دارد.
وی در ادامه این دیدارها بر بهبود کمی و کیفی کارگروه اشتغال و حمایت از طرح هایی که منجر به رونق تولید و ایجاد اشتغال شوند، تلاش برای کاهش حوادث ناشی از کار و صیانت از نیروی کار، تلاش برای کاهش مدت رسیدگی به دادرسی ها در مراجع حل اختلاف کار، تشکیل کمیته های بازرسی، شرکت فعال در کمیته های استان حمایت از واحدهای مشکل دار، جانشین پروری، استفاده از استعدادها و ظرفیت های بدون استفاده، توسعه تعاونی ها مورد تاکید قرار داد.