printlogo


بانک صادرات ایران شرایط بهتری را در سال آینده تجربه خواهد کرد

​​​عضو هیئت‌مدیره بانک صادرات گفت: تسلط ارکان روابط‌عمومی‌ها در نظام بانکی برای تبیین شرایط موجود، موفقیت‌ها و دستاوردهای بانک‌ها برای جامعه و مخاطبان، کمک بزرگی به تحقق اهداف بانک‌ها میکند.به گزارش اقتصادسرآمد،  مهدی اقبالی‌راد در نشست سراسری مدیران روابط‌عمومی شبکه بانک صادرات ایران در مشهد مقدس با بیان این مطلب در زمینه اهمیت نقش و جایگاه روابط‌عمومی، افزود: پاسخگویی به موقع به مخاطبان و شناخت کافی از موفقیت‌ها و دستاوردهای نظام بانکی، عامل مهمی در اقناع جامعه و کمک به پیشبرد اهداف بانک‌ها به شمار می‌آید.
وی با اشاره به برخی موفقیت‌های بانک صادرات ایران در ماه‌های اخیر، گفت: این بانک در شرایط فعلی از وضعیت مناسبی از نظر درآمد و شاخص‌های عملکردی برخوردار است و شناخت و آگاهی دقیق روابط‌عمومی‌ها از این وضعیت، سرعت دستیابی به موفقیت‌ها را بیشتر خواهد کرد.
اقبالی‌راد با تأکید بر اینکه موفقیت‌های بانک صادرات ایران حاصل زحمات و پشتیبانی ۶۰ هزار نفری کارکنان و پیشکسوتان آن است، به اصلاح ساختارهای مالی بانک به عنوان مهمترین دستاوردهای این بانک اشاره کرد.
وی افزود: افزایش سرمایه در دو مقطع به صورت نقدی و از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی‌ها موجب شد تا شرایط ترازنامه و شرایط درآمدی بانک تقویت شده و بهبود یابد. بانک صادرات ایران در سال جاری توانسته وضعیت درآمدی خود را به صورت بسیار زیادی تغییر دهد و نسبت به رقبا در موقعیت مناسبی قرار گیرد.
عضو هیئت‌مدیره بانک صادرات ایران اظهار کرد: امروز از نظر حجم منابع در رتبه چهارم نظام بانکی قرار داریم اما از نظر درصد رشد منابع در جایگاه دوم نظام بانکی ایستاده‌ایم. همچنین برآوردها نشان می‌دهد که جایگاه بانک در سال پیش رو از شرایط بهتری برخوردار خواهد بود چراکه امروز بانک از نظر پرداخت تسهیلات در رتبه اول نظام بانکی ایستاده و نتایج بهتری را سال آینده شاهد خواهیم بود.وی افزود: بانک صادرات ایران با مدیریت نرخ سود و برخی دستورات فرا سازمانی، توانست حاشیه سود و فاصله بین نرخ مؤثر تسهیلات و بهای تمام شده پول را از نیم درصد به ۱.۵ درصد افزایش دهد که از اهمیت بسیار زیادی برخوردار بود و نتایج خوبی در صورت‌های مالی بانک بر جای گذاشت.