محصولات و خدمات بانک پویا و متنوع میشود
مدیرعامل بانک قرضالحسنه مهر ایران با اشاره به اهداف برنامه جامع راهبردی، گفت: محصولات و خدمات بانک باید پویا و متنوع باشند و بتوانند نیازهای مختلف مشتریان را پوشش دهند بر همین اساس بانک برنامه دارد بر اساس نیاز مشتریان، خدمات و محصولات را شخصیسازی کند.
به گزارش اقتصادسرآمد، با حضور غلامرضا فتحعلی و جمعی از مدیران، همایش واحدهای صف و ستاد شعب بانک در استان مرکزی برگزار شد.
مدیرعامل بانک قرضالحسنه مهر ایران در این نشست با اشاره به برنامه جامع راهبردی بانک برای سه سال آینده، گفت: این برنامه با رویکردی متفاوت از برنامههای ۱۷ سال گذشته، نقشه راه بانک را در مسیر توسعه و پیشرفت تعیین خواهد کرد.
وی با اشاره به عملکرد موفق در بانک جذب منابع، پرداخت تسهیلات، مطالبات غیرجاری، سودآوری و نسبت کفایت سرمایه، گفت: منابع بانک تا پایان دی ماه ۴۱ درصد رشد داشته، همچنین بیش از ۹۲ درصد بودجه نیز پوشش داده شده است.
فتحعلی با تأکید بر اهمیت نیروی انسانی به عنوان سرمایه اصلی بانک، تصریح کرد: مدیریت بانک حفظ کرامت و شأن کارکنان، ایجاد فضای صمیمی با حفظ شئونات و مدیریت مشارکتی را در دستور کار قرار دارد؛ بر همین اساس از سال آینده ارزیابی کارکنان بر اساس شاخص کارت امتیازی متوازن (BSC)انجام خواهد شد.
مدیرعامل بانک قرضالحسنه مهر ایران با بیان اینکه بانک به دنبال توسعه خدمات خود در حوزههای مختلف از جمله تعهدات، ارز و … است، خاطرنشان ساخت: محصولات و خدمات بانک باید پویا و متنوع باشند و بتوانند نیازهای مختلف مشتریان را پوشش دهند بر همین اساس بانک برنامه دارد بر اساس نیاز مشتریان، خدمات و محصولات را شخصیسازی کند.
وی اضافه کرد: در طرح کسبوکار که مرکز ثقل برنامه جامع راهبردی است، مثلثی را تعریف کردهایم که در رأس آن، شناسایی مشتریان هدف قرار دارد. ما باید بدانیم که ۲۰ میلیون مشتری بانک، چه کسانی هستند، چه شغلی دارند و چه نیازهایی دارند. سپس، بر اساس این اطلاعات، محصولات و خدماتی متناسب با ذائقه آنها طراحی کنیم.