شهردارمهستان عنوان کرد:
بیش از 17 هزار مسافر مهمان ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی شهرداری مهستان
گروه استان ها- عینی ، البرز- ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی شهرداری، واقع در پارکسوار ضلع شمالی اتوبان تهران قزوین و در فضایی با امکانات رفاهی،تفریحی،امدادی،خدماتی و اسکان، میزبان بیش از هفده هزار مسافر نوروزی بود که در این نوروزگاه ارگان هایی مانند هلال احمر، اورژانس ، سازمان گردشگری، تبلیغات اسلامی، و دستگاه های امداد جاده ای مستقر بودند.
به گزارش اقتصادسرآمد، علی گلرخی ، ضمن بررسی و نظارت مستقیم بر عملکرد ستاد خدمات سفر، تدابیر لازم جهت بهبود خدماترسانی و اجرای برنامههای اسکان و رفاهی و مفرح به مسافران نوروزی را مورد توجه قرار داد.شهردار مهستان در خصوص نحوه خدمات دهی این ستاد اذعان داشت: با توجه به تقارن نوروز و ماه مبارک رمضان، موضوع مدیریت خدمات عمومی، رعایت شئونات مذهبی و تأمین نیازهای مسافران در این ایام بهعنوان یکی از محورهای مهم ستاد در اولویت بود.
بابک پورخداداد رئیس شورای اسلامی شهر مهستان* ، با تأکید بر ضرورت همکاری و وفاق و همدلی بین دستگاههای اجرایی، خواستار هماهنگی بیشتر میان نهادهای مسئول برای ارائه خدمات بهتر به شهروندان و مسافران نوروزی شد.
محمد کاظم موحدیپور رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی* با اشاره به اهمیت مدیریت برنامه های فرهنگی و آموزش های ترافیکی در ایام نوروز، از اجرای دقیق طرحهای آموزشی نه به تصادف و طرح های ویژه ترافیکی، از آمادگی دستگاههای مرتبط برای کنترل و روانسازی تردد قدر دانی کرد. حامد بختیاری رئیس کمیسیون عمرانی شورای اسلامی* ، بر چندین محور اساسی اعم از بررسی عملکرد ستاد خدمات سفر و ارزیابی نقاط قوت و ضعف در سال گذشته، برنامهریزی دستگاهها برای خدمات گردشگری، اسکان و اطلاعرسانی مناسب در این حوزه جهت بهبود خدمات سفر در ارائه خدمات نوروزی به شهروندان اشاره کرد.
میلاد ارمند پور رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای اسلامی* اظهار داشت: دستگاههای مسئول، گزارش نهایی اقدامات و برنامههای خود را ارائه دهند تا در ایام نوروز و روزهای پیک مسافرتی، خدماترسانی به مسافران با بیشترین هماهنگی و کیفیت انجام شود.