بازاریابی هدفمند و آموزش از اولویتهای راهبردی بانک مسکن است
عضو هیات مدیره و معاون مدیرعامل بانک مسکن در امور مالی، بازاریابی منسجم و ارائه برنامههای آموزشی هدفمند را از رویکردهای اصلی بانک در سال جاری عنوان کرد.
به گزارش اقتصادسرآمد، عسکرپور در نشست با مسئولان بانک مسکن استان اردبیل، جذب منابع را از اولویتهای اصلی بانک مسکن دانست و عنوان کرد: اگرچه تحقق این هدف در شرایط اقتصادی کنونی دشوار است، اما با تمرکز بر صاحبان واحدهای تولیدی بهویژه فعالان صنعت ساختمان و ارائه محصولات متنوع به این مشتریان، میتوان در مسیر جذب منابع و توسعه مشتریان گام مؤثری برداشت.عضو هیات مدیره بانک مسکن با اشاره به نقش مؤثر این بانک در حمایت از صنعت ساختمان افزود: این بانک میتواند در کنار فعالیتهای تخصصی خود در حوزه ساخت و ساز، با ورود به حوزه ابزارهای جدید تامین مالی در بازارهای مالی و پولی، در ارائه خدمات به واحدهای صنعتی و تجاری نیز موفق عمل کند.
عسکرپور با بیان اینکه مجموعه بانک مسکن و شرکتهای تابعه آن از ظرفیتهای متعددی در زمینه خدمات ارزی، صرافی، کارگزاری و بازار سرمایه برخوردارند، گفت: شرکتهای بزرگ میتوانند از خدمات جامع و متنوع سوپرمارکت مالی بانک مسکن بهرهمند شوند.وی در ادامه به عملکرد استان اردبیل در حوزه تسهیلات نهضت ملی مسکن اشاره کرد و گفت: پرداخت تسهیلات حمایتی در این استان بهخوبی انجام شده است و باید تمرکز بیشتری بر فروش اقساطی واحدهای آماده صورت گیرد.