مدیر مخابرات استان البرز:
مشکلات قطع تلفن و اینترنت پس از ایام تعطیلات با پیگیری مشترکان قابل حل است
گروه استان ها- عیین ، البرز- مدیر مخابرات استان البرز با اشاره به مشکلات پیشآمده برای برخی مشترکان در ایام تعطیل گفت: پرداخت قبض از طریق سامانههای رسمی ۲۰۰۰ و اپلیکیشن «مخابرات من» و شماره گیری #2020* سریعترین روش برای وصل مجدد تلفن است و مشکلات احتمالی از جمله قطعی اینترنت یا اختلال در مودمها نیز با تماس مستقیم با بخشهای پشتیبانی قابل پیگیری و حل است.
به گزارش اقتصادسرآمد، عبدالله بیان، مدیر مخابرات البرز در کرج با اشاره به برخی مشکلات اخیر در ارتباطات تلفنی و اینترنتی مشترکان،به تسنیم گفت: قطع تلفن در بیشتر موارد به دلیل بدهی است و سریعترین راه برای وصل مجدد، پرداخت از طریق سامانه ۲۰۰۰ یا اپلیکیشن "مخابرات من" و یا شماره گیری #2020* است. در صورت استفاده از این روشها، اتصال بهسرعت برقرار میشود، مگر آنکه به دلیل اختلال فنی یا تأخیر در پردازش بانکی به تأخیر افتد.وی افزود: در ایام تعطیلات، بانکها فایلهای پرداختی را با تأخیر ارسال میکنند که باعث میشود اطلاعات واریزی با کمی وقفه به سامانه ما برسد. به همین دلیل، مشترکانی که در این بازه پرداخت کردهاند، ممکن است دو یا سه روز پس از تعطیلی با تأخیر در وصل شدن مواجه شوند.بیان درباره مشکلات مطرحشده از سوی برخی مشترکان از جمله ساکنان مسکن مهر و منطقه آق تپه نیز گفت: در این مناطق، مشکلاتی در زمینه ضعف سیگنال یا خرابی تجهیزات مانند مودم و آداپتور گزارش شده که نیاز به بررسی حضوری یا تلفنی کارشناسان دارد.ما از مشترکان تقاضا داریم با شماره روابط عمومی ۲۰۲۱ یا با شماره ۲۰۲۰ تماس و یا ارسال پیامک به شماره ۰۲۶۲۰۲۱ تا مشکلشان با دقت بررسی و رفع شود.مدیر مخابرات البرز با اشاره به برنامه توسعه زیرساختها در استان اظهار داشت: در سال جاری پروژه بزرگ پوشش کامل فیبر نوری در شهر کرج را با اولویت ویژه آغاز کردهایم که پس از تکمیل، بسیاری از مشکلات زیرساختی مرتفع خواهد شد.وی در پایان با تأکید بر اهمیت تعامل مشترکان گفت: در مواردی که پیامک قبض ارسال نمیشود یا مبلغ قبض ناگهانی افزایش مییابد،لازم است مشترکان شماره همراه ثبتشده خود را در سامانه بررسی و در صورت لزوم اصلاح کنند.