روابط عمومی شرکت گاز استان مازندران خبر داد:
تأکید مدیرعامل شرکت گاز مازندران بر تقویت وصول مطالبات و پاسخگویی مؤثر به مشترکین
گروه استان ها - سهیلا مرآتی ، مازندران - در نشست مدیران و رؤسای ادارات گازرسانی شهرستانهای استان مازندران، مدیرعامل شرکت گاز استان، بر لزوم اهتمام ویژه به وصول مطالبات و تعامل سازنده با مشترکین تأکید کرد.
به گزارش اقتصادسرآمد، جوادی با بیان اینکه همکاری، همدلی و پاسخگویی صحیح به مشترکین از ارکان اصلی خدمترسانی مطلوب است، گفت: تمام همکاران باید با دقت، احترام و تسلط کامل به فرآیندها، پاسخگوی پرسشها و درخواستهای مردم باشند تا هیچ مراجعهای بدون نتیجه نماند.مدیرعامل شرکت گاز مازندران با اشاره به اهمیت مدیریت وصول مطالبات افزود: یکی از شاخصهای مهم ارزیابی عملکرد ادارات، میزان موفقیت در وصول بدهی مشترکین است. برخی از شهرستانها در این زمینه عملکرد مطلوبی داشتهاند و لازم است سایر ادارات نیز با بهرهگیری از این تجربه موفق، روشهای نوینتر و مؤثرتری را در پیش گیرند.وی تأکید کرد: مدیریت دقیق مطالبات و پیگیری مستمر آن، نه تنها موجب تقویت منابع مالی شرکت میگردد، بلکه نقش مهمی در استمرار خدماترسانی پایدار و توسعه طرحهای گازرسانی ایفا میکند.