مدیرکل راهداری و حملونقل جادهای استان مرکزی عنوان کرد:
«سامانه ۱۴۱» حلقه اتصال موفق مردم و راهداری
گروه استان ها- عاطفه صفدری ، اراک مدیرکل راهداری و حملونقل جادهای استان مرکزی گفت: بر اساس گزارش خروجی از سامانه جامع مدیریت سوانح و حوادث کشور، استان مرکزی در هفتماهه نخست سال جاری بهدلیل اقدام بهموقع، پیگیری مؤثر و خاتمه کامل شکایات مردمی در بخشهای کالا و مسافر، در میان استانهای برتر کشور قرار گرفته است.
به گزارش اقتصادسرآمد، روحاله محسنزاده از موفقیت این ادارهکل در قرار گرفتن در جمع برترین استانهای کشور در ارزیابی عملکرد سامانه ۱۴۱ خبر داد و گفت: بر اساس گزارش خروجی از سامانه جامع مدیریت سوانح و حوادث کشور، استان مرکزی در هفتماهه نخست سال جاری بهدلیل اقدام بهموقع، پیگیری مؤثر و خاتمه کامل شکایات مردمی در بخشهای کالا و مسافر، در میان استانهای برتر کشور قرار گرفته است.
وی افزود: در این بازه زمانی، مجموعاً هزار و ۹۶۶ فقره شکایت مردمی از طریق سامانه ۱۴۱ در حوزههای مختلف حملونقل جادهای استان ثبت شده است که از این تعداد، هزار و ۹۴۱ مورد با پیگیری کارشناسان مربوطه خاتمه یافته و ۲۵ مورد نیز در حال بررسی نهایی است.محسنزاده بیان کرد: از ابتدای سال جاری تا پایان مهرماه، تنها ۲۵ مورد شکایت در دست بررسی قرار دارد که آنهم برای روزهای آخر ماه مهر است و خوشبختانه هیچ مورد شکایتی بدون اقدام در سامانه باقی نمانده است که این امر نشاندهندهی پاسخگویی سریع و عملکرد مطلوب مجموعه راهداری و حمل و نقل جادهای استان در حوزه حقوق شهروندی است.مدیرکل راهداری و حملونقل جادهای استان مرکزی با اشاره به محورهای اصلی شکایات مردمی اظهار داشت: بیشترین موارد مربوط به عدم پرداخت کرایه، تأخیر در بارگیری و تخلیه کالا، و برخی مشکلات مرتبط با خدمات ناوگان حملونقل عمومی بوده که همگی با دقت بررسی و اقدامات لازم برای رفع آنها انجام شده است.وی در پایان ضمن قدردانی از کارشناسان ادارات حمل و نقل کالا، مسافر و سامانه ۱۴۱، تأکید کرد: سامانه ۱۴۱ بهصورت شبانهروزی آماده دریافت گزارشها، پیشنهادات و شکایات مردمی در زمینه وضعیت راهها و خدمات حملونقل جادهای است و نتایج ارزیابی اخیر نشان داد که استان مرکزی در مسیر پاسخگویی مؤثر و خدمترسانی مطلوب به مردم گامهای مثبت و قابلتوجهی برداشته است.