در نشست هوشنگ بازوند با نمایندگان مجلس صورت گرفت؛
بررسی پروژههای زیربنایی در شهرهای خوی، بهبهان و فسا
معاون وزیر راه و شهرسازی در نشستهایی جداگانه با نمایندگان مردم خوی، بهبهان و فسا در مجلس شورای اسلامی، آخرین وضعیت پروژههای زیربنایی این حوزههای انتخابیه را بررسی و بر پیگیری هدفمند طرحهای اولویتدار تأکید کرد.
به گزارش اقتصادسرآمد، هوشنگ بازوند، در دیدار با عادل نجفزاده، نماینده مردم خوی در مجلس شورای اسلامی، مسائل و مطالبات مرتبط با پروژههای زیربنایی حوزه خوی را مورد بررسی قرار داد.
وی در این نشست با اشاره به رویکرد شرکت ساخت و توسعه در تمرکز بر پروژههای دارای اولویت و اثرگذاری منطقهای، گفت: پیشبرد پروژههای زیربنایی باید مبتنی بر نیاز واقعی مردم، میزان پیشرفت فیزیکی و نقش آنها در ارتقای ایمنی و توسعه منطقه باشد و این موارد در تصمیمگیریها مدنظر قرار میگیرد.همچنین در نشستی دیگر، بازوند با حضور محمدطلا مظلومی، نماینده مردم بهبهان و حسنعلی محمدی، نماینده مردم فسا در مجلس شورای اسلامی، به بررسی وضعیت طرحهای راهسازی و حملونقلی این دو حوزه انتخابیه پرداخت.مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه در این جلسه با تأکید بر ضرورت همافزایی میان دولت و مجلس اظهار داشت: همراهی نمایندگان مردم نقش مؤثری در شتاببخشی به اجرای پروژهها، رفع موانع اجرایی و تأمین منابع مورد نیاز دارد و شرکت ساخت و توسعه با نگاه کارشناسی، پیگیری این طرحها را در دستور کار دارد.وی افزود: هدف ما تکمیل پروژههایی است که بیشترین تأثیر را در کاهش حوادث جادهای، بهبود دسترسیها و ارتقای شاخصهای حملونقل در مناطق مختلف کشور دارند.