با ابلاغ وزیر اقتصاد؛
کلائی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم شد
محمدرضا کلائی با ابلاغ وزیر امور اقتصادی و دارایی به عنوان مدیرعامل منطقه آزاد قشم منصوب شد.
به گزارش اقتصادسرآمد، سید علی مدنی زاده وزیر امور اقتصادی و دارایی در حکمی محمدرضا کلائی را به عنوان رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم منصوب کرد.
محمدرضا عارف معاون اول رئیس جمهور نیز یک روز قبل از آن (۲۲ دی ماه) مصوبه وزیران عضو شورای عالی مناطق آزاد تجاری-صنعتی و ویژه اقتصادی را به وزارت اقتصاد و دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد ابلاغ کرده بود.
بر اساس این مصوبه آقایان محمدرضا کلائی و علی کمالی به عنوان اعضای موظف هیأت مدیره سازمان منطقه آزاد قشم به مدت ۳ سال جایگزین به ترتیب آقایان عادل پیغامی و فریدون فداییدولت شدند.
در متن این تصویبنامه وزیران عضو شورای عالی مناطق آزاد تجاری - صنعتی و ویژه اقتصادی آمده است: درخصوص تعیین آقایان محمدرضا کلائی و علی کمالی به عنوان عضو موظف هیات مدیره سازمان منطقه آزاد تجاری - صنعتی قشم ابلاغ شد.
تصویبنامه مصوب جلسه مورخ ۱۴۰۴/۱۰/۱۷ وزیران عضو شورای عالی مناطق آزاد تجاری - صنعتی و ویژه اقتصادی درخصوص «تعیین آقایان محمدرضا کلائی و علی کمالی به عنوان عضو موظف هیات مدیره سازمان منطقه آزاد تجاری - صنعتی قشم»، با شماره ۱۷۷۸۱۰ در تاریخ ۱۴۰۴/۱۰/۲۲ توسط معاون اول رییس جمهور ابلاغ گردید.
کلائی مسئولیتهایی همچون شهردار مشهد و مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی سرخس را در کارنامه کاری خود دارد.