printlogo


اختصاص ۵۰۰ میلیارد تومان به طرح‌های عمرانی سندرک


گروه استان ها- نجمه شمس الدینی ، هرمزگان - در نشست شورا‌ها و دهیاران سندرک، ۵۰۰ میلیارد تومان برای اجرای طرح‌های عمرانی این بخش اختصاص یافته است.
به گزارش اقتصادسرآمد، نماینده مردم شرق هرمزگان در مجلس شورای اسلامی گفت: این اعتبار برای بهسازی جاده میناب، سندرک، درپهن و چهارده روستا هزینه می‌شود.
سید عبد الکریم هاشمی افزود: دو دستگاه وانت نیسان و خودرو آتش نشانی نیز از محل اعتبارات مشارکت سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها خریداری، و به شهرداری سندرک تحویل داده شد.
وی گفت: سال آینده اعتبار طرح‌های عمرانی سندرک به ۶۰۰ میلیارد تومان افزایش می‌یابد.
در این جلسه شورا‌ها و دهیاران خواستار ارتقاء بخش سندرک به شهرستان با جمعیت ۳۰ هزار تن، رفع کمبود آب آشامیدنی، بهبود وضعیت بهداشت و درمان و بهسازی مسیر‌های و راه‌های ارتباطی این بخش شدند.