انجام بیش از ۶ هزار کیلومتر باند عملیات برفروبی در محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه
گروه استان ها- کرمانشاه - مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه اعلام کرد که با بسیج ۲۰۳ راهدار و مصرف ۳۱۵۰ تن نمک و ماسه، تمامی محورهای مواصلاتی استان طی ۲۴ ساعت گذشته باز نگه داشته شدند.
به گزارش اقتصادسرآمد، علی سلیمی از پایداری کامل وضعیت ترافیکی در سطح استان خبر داد و تأکید کرد که تمامی محورهای مواصلاتی باز بوده و تردد به صورت روان جریان دارد و طی ۲۴ ساعت گذشته، حجم عملیات برفروبی را ۶۳۴۰ کیلومترباند انجام شده است.
وی تشریح کرد که از این میزان عملیات، ۴۹۱۵ کیلومترباند مربوط به محورهای اصلی بوده است و عملیات برفروبی در راههای روستایی نیز با هدف دسترسی ۴۱۳ روستا از طریق ۵۲ محور، به میزان ۱۴۲۵ کیلومترباند انجام شد.
وی افزود: برای اجرای این عملیات، ۲۰۳ نفر-روز راهدار به همراه ۱۵۸ دستگاه ماشینآلات تخصصی در سطح استان به کار گرفته شده اند.
سلیمی گفت: ایمنسازی جادهها یکی از اولویتهای اصلی بود؛ بر این اساس، ۳۱۵۰ تن از مخلوط ماسه و نمک مصرف شد تا از یخزدگی مجدد جلوگیری شود.