طی حکمی از سوی دکتر محمدرضا کلائی؛
علی کمالی قائممقام مدیرعامل و معاون توسعه مدیریت منطقه آزاد شد
طی حکمی از سوی دکتر محمدرضا کلائی، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، دکتر علی کمالی، عضو موظف هیئت مدیره، بهعنوان قائممقام مدیرعامل و سرپرست معاونت توسعه مدیریت این سازمان منصوب شد. این انتصاب در راستای تقویت ساختار مدیریتی و تسریع در اجرای برنامههای توسعهای سازمان انجام شده است.
به گز ارش اقتصاد سرآمد، در متن حکم صادره آمده است که علاوه بر مدیریتهای زیرمجموعه معاونت توسعه مدیریت، مدیریت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، مدیریت حسابرسی و امور مجامع و همچنین مدیریت فناوری اطلاعات و تحول دیجیتال نیز ذیل این معاونت فعالیت خواهند کرد.
همزمان با بازدید دکتر کمالی از مدیریتهای زیرمجموعه، از خدمات احد نصرتی، معاون پیشین سازمان، تقدیر به عمل آمد. این مراسم ضمن قدردانی از تلاشها و دستاوردهای دوره گذشته، زمینهساز انتقال تجربه و تداوم برنامههای جاری در مسیر توسعه مدیریت سازمان شد.
در ادامه جلسه، نصرتی و کمالی در گفتوگویی تخصصی به بررسی وضعیت درآمد و هزینهها، منابع و مصارف، تحلیل بودجههای جاری و عمرانی و همچنین وضعیت قراردادی کارکنان در سالهای اخیر پرداختند. این گفتوگو نشاندهنده توجه ویژه مدیریت جدید به شفافیت مالی، پایش دقیق هزینهها و برنامهریزی مستمر برای ارتقای شرایط نیروی انسانی است و میتواند زمینهساز بهبود ساختار بودجهریزی و مدیریت منابع در سازمان باشد.