توسعه حملونقل گردشگری دریایی به مقصد بوموسی
سرپرست اداره کل میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی استان هرمزگان با تاکید بر اینکه توسعه حملونقل گردشگری دریایی نقش مؤثری در افزایش ورود گردشگران و رونق اقتصادی جزیره خواهد داشت، تصریح کرد: به همین منظور برنامهریزی برای تقویت زیرساختهای لازم و حمایت از سرمایهگذاران بخش خصوصی در دستور کار قرارگرفته است.
به گزارش اقتصادسرآمد، عباس رئیسی با اشاره به اینکه توسعه گردشگری در جزیره بوموسی در اولویت برنامههای اجرایی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی قرار دارد،به مانا اظهار داشت: به همین منظور چندی پیش جلسهای مشترک با فرماندار و شهردار بوموسی برگزار شد.
سرپرست اداره کل میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی استان هرمزگان، راهکار نخست برای توسعه گردشگری جزیره بوموسی را توسعه خطوط مسافربری دریایی از سرزمین اصلی و جزایر خلیج فارس به بوموسی عنوان کرد و گفت: تحقق این امر نیازمند حضور سرمایه گذاران بخش خصوصی است.وی با تاکید بر اینکه توسعه حملونقل گردشگری دریایی نقش مؤثری در افزایش ورود گردشگران و رونق اقتصادی جزیره خواهد داشت، تصریح کرد: به همین منظور برنامهریزی برای تقویت زیرساختهای لازم و حمایت از سرمایهگذاران بخش خصوصی در دستور کار قرارگرفته است.