printlogo


قدردانی معاون وزیر نیرو از اقدامات جهادی شرکت برق منطقه ای مازندران و گلستان

گروه استان ها -  سهیلا مرآتی، مازندران - به گزارش روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای مازندران و گلستان، در حاشیه مراسم متمرکز افتتاح ۱۶ پروژه صنعت برق استان گلستان، دکتر کردی، معاون وزیر نیرو در امور حقوقی، پشتیبانی و مجلس، از مراحل توسعه ایستگاه ۴۰۰ کیلوولت شهید چمران آزادشهر، بازدید به عمل آورد.
به گزارش اقتصادسرآمد، دکتر کردی ضمن بررسی وضعیت توسعه این پروژه که با سرمایه‌گذاری ۱۳۰۰ میلیارد تومان به بهره‌برداری رسیده است، بر اهمیت این پروژه‌ها در تأمین برق پایدار استان تأکید کرد.دکتر کردی در این بازدید بیان داشت:اقدامات جهادی صورت گرفته توسط مجموعه شرکت برق منطقه‌ای مازندران و گلستان، تحت هدایت دکتر موسوی تاکامی، برای آماده‌سازی این پروژه‌ها برای افتتاح، بسیار قابل تقدیر است. این تلاش‌های شبانه‌روزی، تضمین‌کننده پایداری شبکه در یکی از حساس‌ترین مقاطع تأمین انرژی کشور بوده است و از تلاش‌های جهادی دکتر موسوی تاکامی، تیم مدیریتی و فنی کمال تشکر را دارم.
گفتنی است احداث ایستگاه استراتژیک ۴۰۰/۲۳۰/۶۳ کیلوولت شهید چمران شهرستان آزادشهر در مدت شش ماه در اقدامی کم نظیر در کشور صورت پذیرفته است.