printlogo


انعقاد ۴۰ هزار میلیارد تومان تفاهم‌نامه درچهارروز


گروه استان ها- صبوری ، مشهد- نخستین نمایشگاه تخصصی زمین ،مسکن وساخت وساز مشهد پس از چهار روز برگزاری موفق ،به کارخود پایان داد.معاون مالی و پشتیبانی شهرداری مشهد بااشاره به موفق بودن برگزاری این نمایشگاه از آن به عنوان نقطه عطفی در فعالیتهای مدیریت شهری مشهد مقدس درراستای توسعه شهری وجذب سرمایه‌گذاران بخش خصوصی نام برد.
به گزار ش اقتصادسرآمد، علی قناویزچی گفت:درنمایشگاه تخصصی زمین،مسکن و ساخت وسازمشهد که از ۲۱ تا ۲۴بهمن ۱۴۰۴برگزارشد،درمجموع با تلاش مناطق وسازمان های حاضر در نمایشگاه ،بیش از ۷۰۰تفاهم نامه سرمایه‌گذاری به ارزش ۴۰هزارمیلیاردتومان منعقد شدکه اتفاق بزرگی در این حوزه می‌باشد.وی بابیان اینکه مسکن ازپیشرانهای اقتصادبه شمار می‌رود ،خاطرنشان کرد: باتوجه به موفقیت اولین دوره نمایشگاه زمین ،مسکن و ساخت وساز امیدواریم بتوانیم این نمایشگاه را درسال آینده هرفصل یک بار برگزار کنیم.