printlogo


روند توزیع سوخت عادی است، مردم از ذخیره‌سازی بنزین خودداری کنند

سخنگوی صنف جایگاه‌های سوخت کشور اظهار داشت: روال عادی تأمین، توزیع و حمل سوخت در کشور ادامه دارد.
به گزارش اقتصادسرآمد، رضا نواز به ایرنا افزود: صف‌های جایگاه‌های سوخت کاهشی شده و نسبت به جنگ ۱۲ روزه، میزان مراجعات مردم به پمپ‌بنزین‌ها کاهش داشته‌است و این نشان از اعتماد مردم به سربازان خود در عرصه سوخت‌رسانی است.
به گفته وی پمپ‌بنزین‌ها سه‌شیفته و شبانه‌روزی هستند.نواز با بیان اینکه رعایت نظم در صف‌ها و روحیه همکاری مردم بی‌نظیر است تاکید کرد: کوچک‌ترین مشکلی در صفوف بنزین و یا اختلال در جایگاه‌های بنزین گزارش نشده است.
وی ادامه داد: موجودی مخازن سوخت جایگاه‌ها مناسب بوده و همه همکاران در سه شیفت کاری در حال خدمت‌رسانی به مردم هستند.
سخنگوی صنف جایگاه‌داران خاطرنشان کرد: بیش از ۹۰ هزار نفر در حوزه تولید، انتقال، حمل و توزیع بنزین در بخش‌های دولتی و غیردولتی در حال فعالیت شبانه‌روزی هستند.
وی افزود: قطعا تدابیر لازم برای همه سناریوهای احتمالی اندیشیده شده است و جای هیچ‌گونه نگرانی در تأمین سوخت مورد نیاز مردم وجود ندارد.
نواز با اعلام تشکر و قدردانی از همکاری بی‌نظیر مردم، گفت: آمار دقیق تأمین و توزیع سوخت در بخش‌های مختلف، به مرور زمان جمع‌آوری و اعلام خواهد شد.
سخگوی صنف جایگاه‌داران در خصوص سوخت‌گیری برخی مردم در ظروف تصریح کرد: بر اساس اعلام شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران، سوخت‌گیری در ظروف ممنوع است.
وی افزود: به هیچ وجه مردم، به فکر ذخیره‌سازی سوخت در ظروف نباشند، چرا که علاوه بر توزیع مستمر و بدون وقفه سوخت در کشور، هر گونه ذخیره‌سازی سوخت در ظروف، خطرات احتمالی برای مردم به دنبال خواهد داشت.
نواز خاطرنشان کرد: همچنین دریافت سوخت در ظروف، حق مردمی که در صف پمپ‌بنزین‌ها منتظر سوخت‌گیری هستند را ضایع می‌کند؛ از مردم هم تقاضا می‌کنیم این درخواست را نداشته باشند.