دبیرکل انجمن کشتیرانی:
پهلودهی کشتیها و عملیات تخلیه و بارگیری کالاها در بنادر در جریان است
دبیرکل انجمن کشتیرانی و خدمات وابسته گفت: هم اینک همه بنادر تجاری کشور فعال است و تردد کشتیها در آنها به صورت عادی و متداول، بدون هیچ محدودیتی در پهلوگیری، تخلیه و بارگیری در حال انجام است.
به گزارش اقتصادسرآمد، مسعود پلمه به ایرنا افزود: این مهم با حمایتهای مستقیم نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در حرکت و پهلو دهی این شناورها انجام میشود.
دبیرکل انجمن کشتیرانی و خدمات وابسته ادامهداد: هیچ اخلالی در تردد شناورها و پهلو دهی آنها، همچنین تخلیه و بارگیری کالاها؛ اعم از فله خشک و فله مایع، کالاهای کانتینری و غیره نداشته و کلیه عملیات بدون هیچگونه مزاحمتی از سوی نیروهای متخاصم در جریان است.
دبیرکل انجمن کشتیرانی و خدمات وابسته خاطرنشان کرد: تردد کشتیها و شناورها در مسیرهای دریایی برقرار است و هیچگونه هشداری مبنی بر محدودیتهای لجستیک دریایی دریافت نکردهایم.
پلمه دبیرکل انجمن کشتیرانی و خدمات وابسته در خاتمه خاطرنشان کرد: ما به عنوان سربازان لجستیکی کشور سعی داریم که در شرایط دشوار و حساس کنونی نیز وظایف محوله خود را به بهترین شکل انجام دهیم.
به گزارش ایرنا، حسین عباس نژاد مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان نیز امروز با تأکید بر تداوم روند عادی عملیاتها و تخلیه کالاهای اساسی در بندر شهیدرجایی، اعلام کرد: بنا به تاکید وزیر راه و شهرسازی، چرخه حملونقل و عملیات خدماترسانی در این بندر بدون هیچگونه اختلال و مشکلی در حال انجام است.
وی با اشاره به تجاوز آشکار دشمن صهیونیستی آمریکایی اظهار داشت: تمامی ظرفیتهای لجستیکی و عملیاتی بندر برای انجام به موقع تخلیه و بارگیری کالا فعال بوده و هیچ کندی یا مشکلی در زنجیره انتقال کالای اساسی به مراکز استانها گزارش نشده است. مدیر منطقه ویژه اقتصادی بندر شهید رجایی خاطرنشان کرد: وضعیت جاری بندر مطابق با روال معمول بوده است.