استاندار فارس:
اجازه نمیدهیم سایه جنگ بر زندگی روزمره مردم سنگینی کند
گروه استان ها- توانایی ق شیراز- استاندار فارس با تأکید بر تداوم آرامش بازار و خدماترسانی بیوقفه به شهروندان گفت: با وجود تجاوزات اخیر دشمن و شرایط خطیر کنونی، دستگاههای اجرایی استان تمام قد پای کار مردم ایستادهاند و اجازه نمیدهیم سایه جنگ بر زندگی روزمره مردم سنگینی کند.
به گزارش اقتصادسرآمد، حسینعلی امیری با حضور در مسجد حاج عباس و اقامه نماز ظهر و عصر، ضمن تسلیت شهادت جانسوز رهبر معظم انقلاب و فرماندهان عالیرتبه که در ایام ماه مبارک رمضان و در حین خدمت به مقام رفیع شهادت نائل آمدند، به تبیین ابعاد دفاع مشروع ملت ایران در برابر تجاوزات اخیر پرداخت.
وی با اشاره به استمرار خصومتهای رژیم صهیونیستی و آمریکای جنایتکار اظهارکرد: این تجاوز ددمنشانه در واقع ادامه طراحیهای ناکام دشمن در جنگ دوازدهروزه خردادماه است که به سرکردگی نتانیاهو و ترامپ جانی کلید خورد اما در برابر سد محکم حقانیت جمهوری اسلامی و رشادت نیروهای مسلح، بهویژه هوافضای سپاه و پشتیبانی بیدریغ مردم به شکست انجامید.استاندار فارس با بیان اینکه دشمن با نقض تمام مقررات بینالمللی و با هدف اشغال و تجزیه ایران به میدان آمده است، تصریح کرد: دشمنان تصور میکردند با شهادت رهبری، نظام دچار آشفتگی میشود، اما دیدند که با ایمان به خداوند متعال و اعتقاد به عنایت صاحبالزمان (عج)، کشور به سرعت نظم خود را بر اساس قانون اساسی باز یافت.وی در تشریح واکنش نظامی مقتدرانه کشور توضیح داد: طبق قواعد جنگ و اصول مخاصمات، پس از شهادت فرماندهان عالی، نیروهای مسلح به صورت آتش به اختیار پایگاههای متجاوز آمریکا را در منطقه هدف قرار دادند که این موضوع پس از استقرار شورای موقت رهبری و بر اساس قانون اساسی ساماندهی شد.استاندار فارس در ادامه با تبیین سازوکارهای مدیریتی استان اظهارکرد: شورای تامین استان، مصوبات لازمالاجرایی را تدوین کرده است و در این راستا ستاد مدیریت بحران موظف است شرایط را بهگونهای راهبری کند که فرماندهان ارشد نظامی، بدون دغدغههای اجرایی، تمام توان و تمرکز خود را معطوف به ماموریتهای دفاعی و عملیاتی نمایند تا روند صیانت از امنیت پایدار با قوت تداوم یابد.