سوختگیری رایگان CNG در بیشتر جایگاههای تهران
رئیس هیأتمدیره انجمن کارفرمایان CNG استان تهران گفت: در هفته نخست جنگ، حدود ۹۰ درصد جایگاههای CNG تهران بدون دریافت هزینه به خودروها سوخترسانی کردند تا از ناوگان حملونقل عمومی و شهروندان حمایت شود.
به گزارش اقتصادسرآمد، اردشیر دادرس - رئیس هیأت مدیره انجمن کارفرمایان CNG و صنایع وابسته استان تهران درباره وضعیت مراجعه شهروندان به جایگاههای CNG کشوربه ایسنا اظهار کرد: خوشبختانه در کشور استراتژی و حکمرانی انرژی به گونهای است که سوختهای مکمل و جایگزین، قدرتشان از سوختهای اصلی حتی بیشتر است و سبب شده امروز شاهد بیش از ۸۵۰ میلیون مترمکعب تولید روزانه و مرز ۴۰ میلیون مترمکعب شارژ برای چهار و نیم میلیون خودرو در جایگاهها باشیم.وی افزود: حدود ۲۵۰۰ جایگاه در کل کشور و ۲۸۰ جایگاه در استان تهران داریم که خوشبختانه ۱۰۰ درصد در مدار هستند و فعالیت شبانهروزی دارند. خبر خوبی هم باید اعلام شود که در هفته ابتدایی جنگ، تمامی جایگاههای CNG بهخصوص در تهران توزیع رایگان داشتند و دارند و به مردم، ناوگان حملونقل عمومی و تاکسیرانیها کمک کردند که نشاندهنده شرافت و رشادت جایگاهداران CNG کشور است.