ارایه خدمات بهتر و جلب رضایت شهروندان
پورسیدآقایی با تاکید بر اینکه باید صدای مشتری و خواستههایشان شنیده شود اظهار داشت: مهمترین و اصلیترین مرحله در پروسه جلب رضایت مشتری، شناسایی توقعات، انتظارات و احتمالاً پیشنهادهای مطروحه از طرف مصرفکننده است که بر اساس آن سیاستها و برنامههای عملیاتی سازمان را در مسیر ارائه بهتر خدمات تعریف خواهیم کرد.
در دومین روز از جشنواره تاکسیرانی، «میز خدمت پاسخگویی به مراجعان سازمان تاکسیرانی» با حضور معاون حملونقل و ترافیک و رئیس سازمان تاکسیرانی شهر تهران افتتاح شد.
به گزارش روابط عمومی معاونت حملونقل و ترافیک شهرداری تهران؛ « محسن پورسیدآقایی» در مراسم افتتاح میز خدمت پاسخگویی به مراجعان سازمان تاکسیرانی تصریح کرد: در عرصه فعالیتهای خدماتی، نگرش مشتری مداری و کسب رضایت شهروندان یکی از اصول کار تلقی میشود و معتقدم رضایت مشتری در گرو عملکرد و رضایت کارکنان سازمان است.
وی با بیان اینکه رضایتمندی شهروندان از خدمات ناوگان عمومی ملاک تشخیص و انتخاب گامهای بعدی و برنامهریزی در حوزه مدیریت ترافیک شهر است گفت: راهاندازی میز خدمت تاکسیرانی اقدامی اثرگذار در ارائه هرچه بهتر خدمات، کاهش مراجعات و تسریع روند رسیدگی به درخواستهای شهروندان است.
معاون شهردار تهران با اشاره به فعالیت تاکسیهای اینترنتی در سطح شهر گفت: گرچه مسائل کلان حاکمیتی در نظام تاکسیهای اینترنتی مطرح است، اما در نگاه مردم، عملکرد مطلوبی دارند چرا که به لحاظ خدماتی و هم از منظر تعرفهی کرایه مطلوب بوده و از سوی دیگر به دلیل نظرسنجی که در نرمافزار برای رانندگان صورت میگیرد تلاش کردهاند بهترین سرویس را به مشتری ارائه کنند. معتقدم این انتخاب از کیفیت خدمات ارائهشده نشات گرفته و ما میبایست در این رقابت با ارتقا کیفیت خدمات خود به شهروندان، ضمن ایجاد یک رابطهی صمیمانه میان تاکسیرانان و مردم، رضایت عمومی و بهرهوری سازمانی را افزایش دهیم.
پورسیدآقایی در ادامه با تاکید بر اینکه باید صدای مشتری و خواستههایشان شنیده شود اظهار داشت: مهمترین و اصلیترین مرحله در پروسه جلب رضایت مشتری، شناسایی توقعات، انتظارات و احتمالاً پیشنهادهای مطروحه از طرف مصرفکننده است که بر اساس آن سیاستها و برنامههای عملیاتی سازمان را در مسیر ارائه بهتر خدمات تعریف خواهیم کرد.
معاون شهردار تهران با تاکید بر اینکه فعالیتهای این سازمان هم از لحاظ گستردگی و هم از لحاظ عمق خدمات بیبدیل و بینظیر است گفت: سهم 22.5 درصدی تاکسیها در جابهجایی روزانه مردم تهران، رقم بسیار بالایی در مقایسه با سایر کلانشهرهای دنیا است که نشان از تاثیر اجتماعی و ضریب نفوذ این ناوگان در میان شهروندان است.