معاون استاندار سیستان و بلوچستان:
تخلیه کالاهای اساسی در بندر شهید بهشتی چابهار بهصورت ۲۴ ساعته انجام میشود
معاون استاندار سیستان و بلوچستان و فرماندار ویژه شهرستان چابهار گفت: تمام ادارههای مرتبط در محل بندر شهید بهشتی چابهار مستقر شدند و عملیات تخلیه و بارگیری کالاهای اساسی با بالاترین سرعت و بهصورت شبانهروزی انجام میشود.
به گزارش اقتصادسرآمد، علیرضا نورا به ایرنا افزود: با توجه به شرایط خاص کشور، هیچگونه محدودیتی در زمینه تأمین سوخت برای کامیونهای حمل بار وجود ندارد و برنامهای جامع برای تسریع در ارسال کالا به استانهای مختلف کشور در دست اجراست.
معاون استاندار سیستان و بلوچستان با تاکید بر لزوم تسریع در حمل و رفع نواقص عملیات تخلیه افزود: نمایندگان بنادر و دریانوردی، گمرک، جهاد کشاورزی، راهداری و حملونقل جادهای، شرکت نفت و سازمان استاندارد در محل تخلیه مستقر هستند تا تمام اقدام های اداری با سرعت بیشتری انجام شود.
فرماندار ویژه شهرستان چابهار با بیان اینکه خالی کردن انبارها برای آمادهسازی کشتیها جهت تخلیه یکی از مهمترین اقدامات روزانه در این بندر است، گفت: هدف اصلی، افزایش سرعت تخلیه و بارگیری بهمنظور دستیابی به بالاترین رکورد در ارسال کالا به استانهای مختلف کشور است.
معاون استاندار سیستان و بلوچستان تأکید کرد: با توجه به شرایط خاص هیچگونه محدودیتی در زمینه تأمین سوخت برای کامیونهای حمل بار وجود ندارد.
نورا معاون استاندار سیستان و بلوچستان با بیان اینکه سوخت به صورت برنامهریزیشده به رانندگان تحویل داده خواهد شد، افزود: در زمینه تأمین کالای اساسی جای نگرانی وجود ندارد.