استاندار بوشهر:
کاهش حضور فیزیکی کارمندان نباید خللی در خدمت رسانی به مردم ایجاد کند
گروه استان ها- کرمپورنیا ، بوشهر- استاندار بوشهر با تأکید بر ضرورت تداوم خدماترسانی مطلوب دستگاههای اجرایی و نهادهای عمومی در شرایط کنونی گفت: با وجود شرایط اضطراری و اجرای دورکاری در برخی بخشها، نباید هیچگونه وقفهای در ارائه خدمات به مردم ایجاد شود.
به گزارش اقتصادسرآمد،ارسلان زارع در اجتماع بزرگ مردمی در میدان امام خمینی(ره) شهر بوشهر افزود: با توجه به شرایط اضطرار جنگی و تصمیم شورای عالی اداری و استخدامی کشور و هیأت دولت برای کاهش حضور فیزیکی کارکنان دولت و اجرای دورکاری، تلاش شده است ارائه خدمات به مردم بدون وقفه ادامه یابد.
وی یادآور شد: با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای جنگ رمضان بهویژه سرداران شهید تنگسیری، رضایی و احمدی و همچنین تجلیل از مجاهدتهای نیروهای مسلح و حضور گسترده مردم در میادین و خیابانهای شهرها و روستاها اظهار کرد: در حدود نیم قرن پس از پیروزی انقلاب اسلامی، کشور ما همواره با تجاوزات، تهاجمات و تحریمهای بیگانگان مواجه بوده اما مردم با حضور در صحنه، نقش ممتازی در دفاع از میهن، نظام و انقلاب ایفا کردهاند.زارع با اشاره به تجاوز مستقیم دشمن آمریکایی ـ صهیونیستی به استان بوشهر از نخستین روز جنگ رمضان افزود: در این حملات علاوه بر مقرهای نظامی، زیرساختها، مناطق و اماکن غیرنظامی، صنعتی و همچنین امکانات و داراییهای مردم مورد تهاجم و تخریب قرار گرفت.استاندار بوشهر ادامه داد: این اقدام دشمن آمریکایی ـ صهیونیستی در کشورهای مختلف و از سوی افکار عمومی جهان و ملتهای آزاداندیش محکوم شد و مردم ایران نیز با عزمی راسخ در مسیر دفاع از میهن و آرمانهای انقلاب اسلامی ایستادگی کردهاند.زارع با تشریح اقدامات انجام شده برای تأمین کالاهای مورد نیاز مردم گفت: در اسفندماه که شمار قابل توجهی از لنجها و کشتیهای حامل کالاهای اساسی، واسطهای و اقلام مورد نیاز مردم در بنادر پهلو گرفته بودند، با برنامهریزی مناسب دستگاههای مسئول از جمله اداره کل بنادر و دریانوردی، گمرکات و همچنین همکاری بخش خصوصی و تعاونیها، بیش از سه برابر شرایط عادی پیش از جنگ رمضان، عملیات ترخیص و تخلیه کالا انجام و اقلام مورد نیاز به استان و دیگر مراکز استانها منتقل شد.