رایزنی راهبردی شهردار ساری برای رفاه کارکنان و تکمیل پروژههای زیرساختی
گروه استان ها - سهیلا مرآتی، مازندران - شهردار ساری در دیدار با مدیران ارشد سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور، ضمن پیگیری ویژه برای تامین اعتبارات رفاهی کارکنان و پروژههای توسعهای، بر عزم جدی شهرداری برای پایان دادن به معضل دیرینه پسماند مرکز استان تاکید کرد.
به گزارش اقتصادسرآمد، مدیریت ارتباطات و امور بینالملل شهرداری ساری، در نشستی تخصصی که با حضور سید حسن احمدی شهردار ساری، مدیرعامل سازمان پسماند و مدیران کل برنامه، بودجه و معاونت سازمان شهرداریهای کشور برگزار شد، ابعاد مختلف توسعه شهری ساری در شرایط کنونی مورد بررسی قرار گرفت.
سید حسن احمدی در این نشست با اشاره به اینکه خدماترسانی به شهروندان در هیچ شرایطی نباید متوقف شود، تصریح کرد: حتی در شرایط حساس و جنگی کنونی، اولویت ما در کنار توسعه شهر، صیانت از معیشت و رفاه کارکنان خدوم شهرداری است که در خط مقدم خدمت به مردم قرار دارند. لذا رایزنی برای اخذ اعتبارات لازم جهت ارتقای سطح رفاهی این عزیزان و بهینهسازی خدمات شهری با جدیت دنبال میشود.
شهردار ساری در ادامه، معضل پسماند را یکی از چالشهای اولویتدار برشمرد و خواستار حمایت ویژه ملی و تخصیص بودجههای نهایی برای تکمیل زیرساختهای پردازش زباله شد. وی تاکید کرد که توسعه مرکز استان و ارائه خدمات شایسته به شهروندان ساروی، نیازمند نگاه ویژه دولت و تزریق نقدینگی برای پروژههای نیمهتمام زیستمحیطی است.
در این جلسه، مدیران سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور با ابراز قدردانی از پیگیریهای مدیریت شهری ساری در حفظ ثبات خدماتی و توجه به معیشت پرسنل در وضعیت فعلی، راهکارهای قانونی برای پشتیبانی مالی و تخصیص اعتبارات مورد نیاز در حوزههای رفاهی، عمرانی و پسماند را مورد بحث و تبادل نظر قرار دادند.