printlogo


وزیر نفت در جمع مدیران ارشد شرکت ملی نفت ایران:
بازسازی مراکز آسیب‌دیده تعهدماست



وزیر نفت با بیان اینکه مقاومت مردمی در برابر یورش وحشیانه دشمن صهیونی - آمریکایی فراتر از تصور و شایسته قدردانی است، گفت: کارکنان عملیاتی شرکت‌های ملی نفت، گاز، پالایش و پخش و پتروشیمی در طول این جنگ ظالمانه، با جانفشانی و فداکاری، نقش خود را در تأمین نیازهای مردم به‌خوبی ایفا کردند، صنعت نفت در روزهای پس از جنگ هم مأموریت پیچیده‌تری برای بازسازی مراکز آسیب‌دیده پیش‌روی دارد.
به گزارش اقتصادسرآمد،  محسن پاک‌نژاد در نشست با مدیرعامل، اعضای هیئت‌مدیره و مدیران عامل شرکت‌های تابعه شرکت ملی نفت ایران با بیان اینکه مقاومت مردمی در جنگ رمضان، دشمن را به ستوه آورده و به ذلت کشانده است، بیان کرد: امروز به برکت دست مقتدر نیروهای نظامی در میدان و از سوی دیگر حماسه‌آفرینی مردم عزیز ایران که در همه این مدت خیابان را رها نکردند، پیروزی در جنگ تحمیلی سوم فراهم شده است.وی با اشاره به نقش کارکنان صنعت نفت در افزایش تاب‌آوری جامعه ایران در شرایط جنگی تصریح کرد: به لطف پروردگار و با تلاش همکاران ما، در طول این جنگ با وجود اقدام‌های خصمانه و فشارهای دشمن، کوچکترین خللی در عرصه سوخت‌رسانی و تأمین نیازهای مردم به‌وجود نیامد؛ افزون بر این، روند صادرات نفت کشور نیز در این ایام با مجاهدت و ازخودگذشتگی کارکنان عملیاتی بی‌وقفه تداوم یافت.
وزیر نفت ادامه داد: در این جنگ، نیروهای عملیاتی فعال، برگ زرین دیگری بر افتخارات و کارنامه صنعت نفت در تاریخ انقلاب اسلامی افزوند؛ این عزیزان در بحرانی‌ترین شرایط، بالاترین خطرها را متعهدانه به جان خریدند که شایسته قدردانی است.