printlogo


در بازدید استاندار و مسئولین استانی انجام گرفت ؛
برنامه‌ریزی آغاز طرح‌های جدید آبرسانی در مناطق عشایری اورامانات 

گروه استان‌ها- مهسا باغفلکی، کرمانشا - مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه از بررسی مشکلات آبرسانی مناطق عشایری صفر مرزی در شهرستان‌های پاوه و جوانرود طی بازدید استاندار و مسئولین استانی از این مناطق خبر داد و گفت: برنامه‌ریزی برای اجرای چندین طرح مهم آبرسانی در نوار صفر مرزی در دستور کار قرار گرفته است. «رضا داودی» گفت: در سفر استاندار کرمانشاه، نماینده مردم اورامانات در مجلس شورای اسلامی، فرمانداران شهرستان‌های پاوه و جوانرود و جمعی از مدیران استانی از نوار مرزی مشترک با اقلیم کردستان عراق از جمله «دوروله»، «کلور»، «ایمان»، «دره‌یاب» و «بانی‌لوان» ضمن دیدار و گفت‌و‌گو با عشایر مرزنشین و ساکن در ارتفاعات و جنگل‌های بلوط، از نزدیک مشکلات و دغدغه‌های این هم‌‌‌استانی‌ها مورد بررسی قرار گرفت. او افزود: در این بازدید ۱۲ ساعته که با حضور عشایر غیور و مرزنشینان طایفه «امامی» مستقر در منطقه همراه بود، مسائل و مشکلات موجود به‌ویژه در حوزه تأمین آب شرب مورد بررسی قرار گرفت. مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: در جریان این بازدید، علاوه بر قدردانی از خدمات شرکت آبفا در حوزه اورامانات، موضوعات و مشکلاتی که در حوزه وظایف شرکت آبفای استان قابل پیگیری و حل است، مطرح و تصمیماتی برای رفع آن‌ها اتخاذ شد. داودی گفت: بر اساس تصمیمات اتخاذ شده مقرر شد؛ طرح آبرسانی به روستای «کلور» توسط شرکت آب و فاضلاب استان تهیه و با همکاری سازمان امور عشایری استان اجرایی شود. او همچنین از آغاز حفر چاه مجتمع «بانی‌لوان» در آینده نزدیک خبر داد و افزود: با حفر این چاه بخشی از مشکلات تأمین آب در این منطقه مرتفع خواهد شد. به گفته مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه‌، همچنین در این بازدید مقرر شد؛ پس از تهیه طرح هادی و استقرار دائم ساکنان در روستای «دوروله»، اجرای طرح آبرسانی به این روستا نیز در دستور کار شرکت آب و فاضلاب استان قرار گیرد.