printlogo


میثاق راهبردی مدیران صنعت برق کرمانشاه :
تحقق شاخص‌های افق ۱۴۰۵، عهد ما برای خدمت به مردم است 

‌ گروه استان ها- باغفلکی ، کرمانشاه-نشست راهبردی و صمیمانه تبیین اهداف و شاخص‌های عملیاتی شرکت، با حضور مهندس الفتی نیا مدیر عامل شرکت برق منطقه‌ای غرب ، مهندس سید حامد حسینی سرپرست شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه، معاونین، مدیران ستادی و مدیران شهرستانهای کرمانشاه برگزار گردید. ‌ این نشست که در فضایی آکنده از تعهد وهمدلی برپا شد، نقطه عطفی در هماهنگی لایه‌های مدیریتی برای ارتقای زیرساخت‌های انرژی استان محسوب می‌شود. در ابتدای این نشست، مهندس سید حامد حسینی، سرپرست شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه، ضمن خیرمقدم و خوش‌آمدگویی به میهمانان و حاضرین، بر اهمیت انسجام و وحدت رویه در پیشبرد پروژه‌های کلان برق استان تأکید کرد. در ادامه این جلسه مدیر عامل شرکت برق منطقه‌ای غرب با ایراد سخنرانی و اشاره به خسارت های وارده به شبکه برق استان در پی تجاوز دشمن آمریکایی صهیونیستی ضمن عرض تشکر و قدردانی از زحمات مدیر عامل و پرسنل شرکت توزیع در اصلاح سریع شبکه های توزیع و برق رسانی به مشترکین در کوتاهترین زمان ممکن بر لزوم تعامل سازنده و هم‌سویی ظرفیت‌های هر دو شرکت در راستای پایداری شبکه و خدمت‌رسانی بهینه به مشترکین تأکید کرد. در ادامه این نشست، مهندس سید حامد حسینی، سرپرست شرکت، با صبر و سعه‌صدر، به صورت تفصیلی پاسخگوی سوالات، ابهامات و دیدگاه‌های مطرح شده از سوی مدیران شهرستان بودند. ایشان ضمن جمع‌بندی مباحث، بر ضرورت تحول در فرآیندهای سنتی و حرکت به سمت مدیریت هوشمند تأکید کرده و خاطرنشان کردند که این میثاق نامه ، نه یک سند تشریفاتی، بلکه نقشه راهی برای سربلندی ایران اسلامی و خدمت صادقانه به مردم شریف استان کرمانشاه است. رونمایی از میثاق‌نامه همدلی مدیران؛ نقشه‌ای برای تعالی در بخش محوری این همایش، مدیران و معاونین شرکت در محضر باری‌تعالی و با امضای «میثاق‌نامه همدلی»، متعهد شدند با رعایت اصول دینی، اخلاقی و حرفه‌ای، تمام توان مدیریتی و اجرایی خود را برای دستیابی به شاخص‌های طلایی شرکت تا پایان سال ۱۴۰۵ به کار گیرند.