در سال ۱۴۰۴ انجام شد
تعویض ۱۲ هزار کنتور فرسوده آب در استان کرمانشاه
گروه استان ها- باغفلکی، کرمانشاه- مدیریت بهینه مصرف با تعویض به موقع کنتور آب مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه از تعویض ۱۲ هزار کنتور فرسوده توسط شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه طی سال ۱۴۰۴ خبر داد و گفت: با این اقدام، از هدررفت میزان قابل توجهی آب شرب در سطح استان جلوگیری شد. «رضا داودی» ضمن تأکید بر ضرورت نگهداری صحیح از کنتور آب توسط مشترکین بیان کرد: از عوامل مهم فرسودگی کنتور آب می توان به عدم پوشش مناسب کنتور در فصل سرما و همچنین جابهجایی کنتور بدون هماهنگی با کارشناسان شرکت آبفا اشاره کرد. او افزود: در برخی موارد هم مشاهده شده که مشترکین نسبت به نبود درپوش چاله کنتور آب بی تفاوت بوده و این موضوع موجب شکستگی و یا خرابی کنتور و به طبع آن هدررفت آب و اعمال هزینههای بالای آببها برای مالکین میشود. مدیرعامل شرکت آبفای استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: در سال ۱۴۰۴، بهمنظور جلوگیری از هدررفت آب و مدیریت بهینه مصرف، واحد خدمات مشترکین و درآمد شرکت، طبق برنامهریزیهای انجام شده و بر اساس اولویت، نسبت به تعویض ۱۲ هزار کنتور فرسوده در سطح استان اقدام کرده که همین امر موجب جلوگیری از هدررفت میزان قابل توجهی آب شرب سالم و بهداشتی شده است. داودی در پایان ضمن تأکید بر اهمیت نگهداری از تجهیزات اندازهگیری نصب شده، یادآور شد: مشترکین میتوانند در صورت مشاهده هرگونه شکستگی و یا خرابی در کنتور، مراتب را از طریق تماس با واحد ۱۲۲ حوادث و اتفاقات شرکت آبفای استان که بصورت ۲۴ ساعته پاسخگوی هماستانیهای گرامیست، اطلاع داده تا با تعویض بهموقع آن از هدررفت آب و همچنین صدور قبوض با مبالغ بالا جلوگیری کنند.